انتقاد تند خوردبین از اشتباهات داوری

محمود خوردبین در خصوص اینکه داور عمانی دیدار پرسپولیس مقابل الهلال در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار را برای نماینده عربستان در آورد، اظهار داشت: بله، متأسفانه داور کار خودش را کرد و هر چیزی گرفت، به نفع آنها بود. پنالتی که صددرصد پنالتی نبود.

وی درخصوص اینکه پنالتی گرفته شده برای الهلال آب سردی روی پیکره تیم بود، گفت: دقیقاً و همین مسئله باعث شد بازیکنان از نظر روحی اُفت کنند. با این حال فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و می‌توانستیم بازی را هم با تعداد گل بیشتر از دو گل، برنده شویم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا نیز نتیجه خوبی بود و آیا با این حذف پرسپولیسی‌ها باید فکر کنند همه چیز برای آنها تمام شده است، اظهار داشت: ما نباید بازی رفت را به این شکل می‌باختیم. آن شک حق‌مان نبود و دو گل هم 10 نفره خوردیم. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، شاید حذف نمی‌شدیم.

خوردبین درباره اینکه برنامه بازی‌های پرسپولیس هم بسیار فشرده بود و حتی حالا با این فشردگی شنبه باید در جام حذفی به مصاف تیم نفت برود و بعد از آن در دربی مقابل استقلال صف‌آرایی کند، گفت: برای اینکه از نظر برنامه‌ریزی به بقیه تیم‌ها برسیم، مجبور هستند این‌گونه برنامه‌ریزی کنند. به نظرم می‌توانستند به ما کمک کنند، اما شاید بهتر از این هم نمی‌شد برنامه‌ریزی کرد. شاید مجبور شدند اینگونه برنامه‌ریزی کنند.