انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از سبک بازی محسن مسلمان

رحیم یوسفی در رابطه با تساوی پرسپولیس برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که منجبر به حذف سرخ‌پوشان شد، اظهار داشت:من پیش از بازی هم گفته بودم که نمی‌شود با بازی که ما از پرسپولیس دیدیم انتظار جبران شکست بازی رفت را داشته باشیم.در فوتبال من به معجزه اعتقاد ندارم و عملکرد است که در زمین حرف اول را می‌زند.

وی افزود: الهلالی‌ها ابتدای بازی کمی ترسیدده بودند اما رفته‌ رفته در بازی برگشت نیز بازی را در اختیار گرفتند و یک بار هم تیر دروازه‌پرسپولیس را به لرزه درآوردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد آمار نه چندان خوب بیرانوند در بازی‌های اخیر تصریح کرد: بیرانوند در مجموع دروازه‌بان خوبی است اما پیش از این هم توپ روی دروازه‌اش نمی‌آمد که بخواهد خطر چندانی دروازه‌اش را تهدید کند. توپ روی دروازه بیرانوند بیاید خطرناک است و او مطمئن نشان نداده است.

یوسفی تصریح کرد:وقتی یک بازیکن هنگامی که در تیم ملی بازی می‌کند این موضوع حضورش در ترکیب باشگاهش را تضمین می‌کند.ماجرای بیرانوند هم در حال حاضر این گونه است.البته شاید هر گلر دیگری هم درون دروازه‌ بود این نتیجه رقم می‌خورد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله محسن مسلمان تصریح کرد: این بازیکنان زیاد در حاشیه هستند و مطمئن باشید از این بدتر هم خواهند شد.این بازیکنان نمابشی فوتبال بازی می‌کنند و با این سبک بازیکن نمی‌تواند به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه دهد. شما می‌بینید در فوتبال دنیا یک بازیکن وقتی روز بدش را در یک بازی پشت سر می‌گذارد در بازی بعدی جبران می‌کند اما در پرسپولیس متاسفانه شرایط اینگونه نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه فیلم قلیان کشیدن بازیکنان پرسپولیس هم برای چندمین بار منتشر شده، تصریح کرد: متاسفانه این بازیکنان شورش را دراوردند.به هر حال یک انسان باید کمی حجب و حیا هم داشته باشد. چه برسد به بازیکنان پرسپولیس که باید الگو باشند چرا که پرسپولیس در طول تاریخ همیشه بازیکنانی داشته که الگو بوده‌اند.در گذشته بازیکنان رویشان نمی‌شد جلوی پیشکسوت و بزرگتر پایشان را دراز کنند اما از وقی پول به این فوتبال آمده آنها فقط پول را می‌بینند و به مسائل دیگر توجه نمی‌کنند.