برانکو بازیکن شاکی پرسپولیس را تنبیه می کند؟

محسن مسلمان از وقتی مهدی طارمی محروم شده، دیگر مثل سابق بازی نمی کند و کادرفنی به دنبال دلایل افت این بازیکن است. مسلمان البته هنوز با 5 پاس گل جزو بهترین های تیم خود است اما افت او از هفته های پایانی فصل قبل آغاز شده و آنهایی که نزدیک تیم هستند نیز بر روی این نکته صحه می گذارند. 

این افت، باعث شده برانکو تقریبا در هر بازی، محسن را از ترکیب تیم خارج کند و معمولا به جای او، بشار رسن جوان و باانگیزه را به میدان بفرستد. البته برخی نیز معتقدند چون مهدی محروم شده، محسن نیز افت روانی کرده و پاس هایش به سایر مهاجمان نمی رسد و یا کیفیتی که پاس های محسن به طارمی داشت، برای سایر مهاجمان تیم وجود ندارد. 

مسلمان در کنار این افت، حاشیه جدیدی نیز درست کرد. او در اواسط نیمه دوم توسط برانکو از زمین بیرون کشیده شد اما با جانشین خود به درستی دست نداد، با برانکو و محمود خوردبین هم به سردی رفتار کرد و هنگام قدم زدن برای نشستن روی نیمکت، داشت به تعویضش اعتراض می کرد. اتفاقی که بعد از اخراج پیام صادقیان از پرسپولیس رخت بربسته بود اما مسلمان دوباره اعتراض به تعویض را در پرسپولیس مد کرد. 

باید دید رفتار این بازیکن با تنبیهی از سوی برانکو مواجه می شود یا نه. البته برانکو به طور کلی مربی مهربانی است ولی رفتار محسن نیز در شان باشگاه پرسپولیس نبود.