پرسپولیس با افتخار از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد

برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی در جمع خبرنگاران گفت: می‌خواهم به بازیکنانم بابت تلاش‌ها و نتایجی که در لیگ قهرمانان و نیز در لیگ برتر کسب کردند، تبریک بگویم. پس از قهرمانی در لیگ برتر، قهرمان سوپرجام را هم کسب کردیم و فعلاً در لیگ با یک بازی کمتر در رده دوم جدول جای داریم.

وی در ادامه افزود: همینطور ما نتایج خوبی کسب کردیم و خیلی خوب تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتیم. به بچه‌ها بابت نمایشی که در بازی اخیر مقابل الهلال داشتند، افتخار می‌کنم. چون خیلی سخت است که پس از شکست 4 بر صفر در بازی رفت، بتوانیم برگردیم و بازی کنیم. آنها نشان دادند ورزشکار هستند و حس قهرمانی دارند. آنها برای باشگاه، خانواده، هواداران و کشور خود تلاش کردند و با افتخار با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کردیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات زیادی داشت، تصریح کرد: ما تقریباً همه بازی‌های خود را در بیرون از خانه برگزار کردیم و با داوری هم مشکل زیادی داشتیم. مقابل الریان که در قطر 3 بر یک شکست خوردیم، گل ناحقی خوردیم. مقابل الهلال در مرحله گروهی در بازی دوم خیلی بهتر بودیم اما پنالتی روی علیپور گرفته نشد. در دیدار رفت نیمه‌نهایی مقابل الهلال گل اول حریف آفساید بود و گل اول و دوم بازی برگشت هم مشکل داشت. چون بازیکن حریف در صحنه گل دوم روی شجاع خلیل‌زاده خطا کرد.