امیرحسین صادقی برخی مواقع پسر بدی می شود

فرزاد حاتمی درباره دیدار تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: متاسفیم که بازی را با بدشانسی واگذار کردیم اما قانون فوتبال همین است که اگر گل نزنی می‌خوری. 70درصد بازی را در اختیار داشتیم و نهایت شکست خوردیم. تراکتور در هفته های اخیر بدشانس بوده است و باوجود مسلط بودن بر حریف گل خوردیم.

او در مورد جوانی تیم تراکتورسازی بیان کرد: در این وضعیت باید انرژی زیادی صرف کنیم. هر لحظه باید به جوان‌هایمان بگوییم چه کار کنند، کجا ضربه بزنند وکجا دفاع کنند. امیدوارم آن ها در روزهای آتی تجربه کافی به دست بیاورند.

حاتمی ادامه داد: تراکتورسازی در نیم فصل بازیکن جدید جذب می کند اما مطمئنا باید تمام جوان ها حفظ شوند چراکه آنها سرمایه تراکتور هستند و نباید با بازیکنان جدید آنها را کنار بگذاریم. شاید کم به آنها بازی برسد اما سرمایه باشگاه محسوب می شوند.

اودرباره صحنه مشکوکی که درون محوطه جریمه پیکان‌ اتفاق افتاد، گفت: قطعا آن صحنه پنالتی بود. به داور مسابقه هم گفتم مدافع پیکان مچ پایم را زد اما با توجه به قد و هیکلی که دارم، رسم شده است که هیچ خطایی روی من گرفته نمی‌شود.

مهاجم تراکتورسازی درمورد تقابلش با امیر حسین صادقی گفت: دنبال حاشیه نباشید چراکه گذشته ها گذشته است و حرفی درباره آن ندارم. هرچند امیرحسین پسر خوبی است اما بعضی مواقع پسر بدی می‌شود. پس از آن ماجرا با او صحبت کردم و مشکل خاصی نیست.