اعتراض دایی به داور بی مورد بود

سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل سایپا گفت: متاسفانه بازی امروز با برد همراه نبود. موقعیت ها را از دست دادیم. گل اولی که دریافت کردیم بعد از آن چند موقعیت دیگر هم در اختیار داشتیم.امروز مطمئن شدیم تیم‌مان نیاز به برد دارد و برخی بازیکنان که تا هفته دهم فرصت داده بودیم اما نتوانستند خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: باید با جذب بازیکنانی تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه دایی به داوری اعتراض داشت و معتقد بود او نتیجه دیگری را رقم زد، گفت: با نظر دایی مخالفم. بعد از اینکه داور پنالتی آنها را نپذیرفت، دست به عصا تر حرکت کرد و به نوعی خواست در نیمه دوم جبران کند. در موقعیت یک به یک توپ به دست بازیکن ما خورد و فکر نمی کنم پنالتی باشد. حتی باید بیش از سه بار به بازیکن آنها اخطار می‌داد و یک پنالتی ما را هم نگرفتند.

وی ادامه داد: مظلوم‌ترین تیم فولاد خوزستان است. ما دوست داریم در آرامش کار خودمان را کنیم، اما شاهدیم که بی رحمی‌ها و ناداوری‌هایی می‌شود. فکر می‌کنم افراد خوزستانی که در فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و کمیته داوران حضور دارند باید بیشتر هوای تیم های خوزستانی را داشته باشند و نزدیک شوند. انتظار داریم افرادی که با رای خوزستانی‌ها سمت گرفته‌اند حمایت صحیح کنند و در این بازیکنان جوان انگیزه ایجاد کنند.

پورموسوی در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: ملاک بازی دادن ما به نفرات تمرینات طول هفته است، اما امروز به این نتیجه رسیدیم که صد درصد نیاز به تغییراتی در تیم داریم.

وی در مورد ایمان مبعلی عنوان کرد: ایمان بازیکن بزرگی است و تا زمانی هم که در میدان بود، یک بر صفر جلو بودیم. مبعلی را یک خط عقب آورده ایم و بازی ساز ما در این بازی عاشوری بود که خوب کار کرد و یک توپ به تیرک زد و چند بار هم نفوذ داشت.

وی در پایان گفت: روی یک اتفاق گل مساوی را خوردیم و سعی می‌کنیم در 5 هفته آینده از حداکثر توان‌مان استفاده کنیم.