ترکیب احتمالی آبی پوشان برابر نساجی

وینفرد شفر در دومین تجربه سرمربی گری خود در جمع آبی های تهرانی باید برابر تیم قدیمی و قدرتمند اما دسته اولی نساجی مازندران قرار بگیرد که هدایت آن بر عهده یکی از مدعیان جانشینی اوست.

شفر احتمالا در این دیدار مانند بازی با فولاد خوزستان حسینی را به عنوان دروازه بان انتخاب خواهد کرد و ترجیح او فعلا استفاده از این دروازه بان جوان است. روزبه چشمی و مجید حسینی دو مدافع مرکزی آبی پوشان در این دیدار خواهند بود و میلاد زکی پور و وریا غفوری در دو سمت خط دفاعی قرار می گیرند.

در سیستم جدید شفر، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان در مرکز خط میانی قرار خواهند گرفت و شانس خسرو حیدری و سرور چپاروف برای بازی در دو سمت خط میانی بیشتر است.

علی قربانی در این دیدار به همراه فرشید اسماعیلی احتمالا دو مهاجم آبی ها خواهند بود. شفر البته امیدوار است تا شرایط انصاری برای حضور 90 دقیقه ای برابر نساجی فراهم شود و در این صورت انصاری جانشین اسماعیلی خواهد بود.

به این ترتیب احتمالا استقلال این دیدار را با ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی آغاز خواهد کرد.