پرسپولیس به شایعه جدایی دو بازیکن واکنش نشان داد

پندار خمارلو در خصوص اینکه آیا محسن مسلمان در فهرست فروش باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اظهار داشت: در مورد مسلمان همانی که برانکو روز گذشته گفت موضع رسمی باشگاه است. بقیه مسائل در مورد این بازیکن شایعه و گمانه زنی است. درخصوص بازیکن‌ها چیزی که سرمربی می‌گوید برای ما حجت است.

وی درباره اینکه آیا علیرضا بیرانوند قرار است در نیم فصل سرباز شود به تراکتورسازی بپیوندد خاطر نشان کرد: در مورد این مسئله بیرانوند چیزی به ما نگفته حتی یکی دو باری که این شایعه مطرح شد بیرانوند آن را تکذیب کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از طرف باشگاه تراکتورسازی برای سرباز شدن جذب بیرانوند تماسی گرفته شد، گفت: در اینگونه مسائل از طرف باشگاه تراکتورسازی هیچ درخواستی نمی‌شود بلکه خود بازیکن است که از تحصیل انصراف می‌دهد و سرباز می‌شود مثل داستان سال گذشته عالیشاه و نوراللهی. الان هم بیرانوند و علیپور دانشجو هستند.

خمارلو در خصوص اینکه چرا باشگاه پرسپولیس یا باشگاه‌های دیگر در مورد ماندن بازیکن سرباز تیمشان اقدامی نمی‌کنند، عنوان کرد: این مسائل دست باشگاه‌ها نیست و ارگان‌های بالاتر مانند فدراسیون فوتبال باید از ما حمایت کنند. ما سال گذشته هم این مسئله را عنوان کردیم، اما کو گوش شنوا. الان بازیکن هر موقع که بخواهد از تحصیل انصراف می‌دهد تا سرباز شود.

وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس شکایتی از داور عمانی بازی باالهلال کرده یا خیر؟ گفت: فردای بازی ما اقداممان را انجام دادیم، اما نهایتا داور چند بازی محروم می‌شود و اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا پس از اینکه اعلام شد داور بازی برگشت این تیم و الهلال عمانی است، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تغییر داور بازی اقدامی نکردند، اظهار داشت: اصلا اقدام ما فایده‌ای نداشت، چون زورمان نمی‌رسد. در چند بازی دیگر هم داو رحق ما خورد، ولی باز هم زورمان نرسید. چون در AFC نفوذ نداریم حق‌مان را می‌خورند.

خمارلو در پایان در خصوص حضور هواداران ایرانی در بازی برگشت پرسپویس و الهلال و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس در برگزاری این تور منفعت مالی داشته، گفت: این تور را باشگاه پرسپولیس برگزار نکرد بلکه کانون هواداران برگزار کرد پس هیچ منفعت مالی هم برای باشگاه نداشت.