رمز موفقیت پارس جنوبی از زبان یک مهاجم

یکی از بازیکنان خوب این فصل پارس جنوبی را می توان ابراهیم صالحی نامید، مهاجمی بوشهری که با وجود نمایش فوق العاده در ترکیب پارس عملکردش به گونه ای بود که کمتر به چشم آمد. صالحی که دو سال گذشته را به دلیل گذراندن خدمت مقدس سربازی در لیگ دسته اول گذراند این روزهای خوب پارس جنوبی و خودش را مرهون تلاش های و سیاست گذاری های کادر فنی و شخص مهدی تارتار می داند.

رمز موفقیت ما یک شعار است

"رفاقت، ریاضت و سعادت ما را خوشبخت می کند".آقا مهدی تارتار این را همان روزهای اول به همه ما گفت و اکنون نتیجه تلاش مان را با اتکا به همین شعار و لطف خداوند متعال می بینیم. امیدوارم طرفداران خونگرم بوشهری و جمی این تلاش کوچک ما را قبول کنند و همچنان با حمایت های خود به ما قوت قلب ببخشند تا تیم پارس جم و فوتبال جنوب ایران را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

این ذوب آهن را دست کم نگیرید چون مدعی قهرمانی است

بازی روز جمعه یک نبرد بزرگ بود که به سود ما خاتمه یافت.ذوب آهن را دسته کم نگیرید،یک تیم ریشه دار که مربی بزرگی هم روی نیمکت آنها نشسته اما تدبیر ما برای هر نیمه بازی کاملا حساب شده بود و خدا را شاکرم که به بار نشست.شک نداشته باشید این ذوب آهن به هیچ تیمی در لیگ باج نخواهد داد و به زودی مدعی اصلی قهرمانی خواهد شد و اگر به ما با سه گل باخت تنها روی شانس و تلاش خوب ما و بدشانسی خودش بود.

برایم فرقی نمی کند مهاجم نوک باشم یا دفاع راست

این درست که من مهاجم هستم و وظیفه ام گلزنی است، اما حاضرم تا آخر فصل گل نزنم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم.هر جا که آقا مهدی صلاح بداند بازی می کنم از بال راست گرفته تا میانه میدان،تعارف ندارم؛ ریکاوری روحی که ابتدای فصل تارتار برای من در نظر گرفت و اعتماد به نفس از دست رفته ام طی سه سال اخیر را به من بازگرداند را هیچ وقت فراموس نمی کنم.

می گفتند ابراهیم صالحی در 26 سالگی تمام شده است

 روزهای سختی را در این سه سال پشت سر گذاشتم تا جایی که برخی دوستان اظهار لطف داشتند و می گفتند ابراهیم صالحی در 26 سالگی تمام شده، اما به آنها سلام می کنم و می گویم شکر خدا که روزهای خوبم تازه شروع شده است.

این صدرنشینی کارمان را سخت تر می کند

هیچ ادعایی نداریم و بازی به بازی پیش می رویم.این تیم را رفاقت و صمیمیت کادر و بازیکنانش در سایه یک مدیریت بی حاشیه به این جا رسانده و باید دل یک استان به خصوص مردم جم را شاد کنیم؛ آن هم با انجام یک کار بزرگ! فکر می کنم این صدرنشینی نه تنها کار ما را آسان نمی کند، بلکه سخت تر هم خواهد کرد چون از این پس همه به چشم یک مدعی به ما نگاه می کنند و با انگیزه دو چندان مقابل پارس قرار می گیرند که این کار را سخت خواهد کرد.

دوست دارم با ایران به جام جهانی بروم

یک سری حرف ها و شایعات شنیده ام که ممکن است در زمستان از پارس جدا شوم، اما کجا بروم بهتر از شهر جم و تیم دوست داشتنی پارس جنوبی. الان وقت این حرف ها نیست و تنها تمرکزم این است که برای تیم موثر واقع شوم.دلم می خواهد در دایره دید سرمربی تیم ملی باشم، چرا که می دانم توانایی این کار دارم تا با ایران به جام جهانی بروم.اکثر رفقای من در تیم ملی هستند و دوست دارم به آرزوی خود برسم،از یک چیز مطمئنم آن هم این که کی روش همه را می بیند و دلم به آینده روشن است.