پرسپولیس برنده دربی می‌شود!

  مهدی تارتار درباره حضورش در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: پرسپولیس تیم محبوب من است و  امروز به ورزشگاه آمده‌ام تا بازی این تیم را ببینم. البته از پنج بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل دو دیدار ما مقابل پرسپولیس و نفت برگزار می‌شود به همین دلیل عملکرد این دو تیم را نظارگر بودم.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس برای او کری‌خوانی کردند، بیان کرد: خدا را شکر شرایط ما خوب است بنده کوچک همه هستم و هواداران پرسپولیس را دوست دارم و خودم هم هوادار این تیم هستم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره  اینکه توانست تیم امیر قلعه‌نویی را ۳ بر صفر شکست دهد، تصریح کرد: کاری به اسم‌ها نداریم. ما تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و انتظار دیده شدن از سوی کادر فنی تیم ملی داریم که نماینده‌ای در تیم ملی داشته باشیم. حفظ تیم در این مکان و جایگاه بسیار سخت است.  

وی درباره  دربی پایتخت گفت: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد چرا که این تیم  شرایط فنی اش  بهتر است و امیدوارم این اتفاق در روز بازی هم رخ دهد.  

تارتار درپایان درباره اینکه  آیا بازیکنانش به تیم ملی دعوت خواهند شد، خاطر نشان کرد:  خدا را شکر شرایط خوبی داریم بار‌ها گفته‌ام بازیکنان ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند، امروز هم با یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش صحبت کردم و درخواست کردم که بازیکنان ما را بیشتر ببینند و او هم اعلام کرد این کار را انجام می‌دهند.