آخرین فرصت برانکو به محسن مسلمان

مسلمان در دو فصل اخیر، یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس به نظر می‌رسید زیرا با وجود نیمکت‌نشینی و گاهی سکونشینی در فولاد خوزستان، در بازگشت به پرسپولیس توانست شکوفا شده و چهره جدیدی از خود را به اهالی فوتبال در ایران نشان دهد هرچند تمام پیشرفت خود را مدیون عملکرد برانکو ایوانکوویچ است اما این بازیکن هرگز به دور از حاشیه نبود.

او بارها با بازیکنان حریف در میدان درگیر شد و مسائلی از جمله شادی پس از گل یا شوخی در تمرین را رقم زد تا همیشه در صدر اخبار حاشیه‌ای قرار بگیرد. حالا نیز می‌گویند به این خاطر که مسلمان به تعویض خود در بازی با الهلال اعتراض کرده، به بطری لگد زده و یک‌سری رفتارهای دیگر از خود بروز داده، توسط برانکو از لیست بازی با نفت تهران کنار گذاشته شد.

این حواشی در کنار مسائل فنی، مهم‌ترین دلایل کنار گذاشته شدن مسلمان بود. این بازیکن در دیدار رفت برابر الهلال آنقدر ضعیف عمل کرد که برانکو مجبور شد بین دو نیمه، مسلمان را از زمین بیرون کشیده و احمد نوراللهی را جانشینش کند. در بازی برگشت برابر همین تیم نیز، مسلمان نتوانست بیش از 65 دقیقه تحمل برانکو را با بازی خودش جلب کند. برانکو برگه تعویض او را به دست خوردبین داد تا این بازیکن را از زمین خارج کند. بعد هم ماجرای اعتراض به تعویض، دست ندادن به بازیکن تعویضی، لگد زدن به بطری آب و... پیش آمد.

سرمربی سرخپوشان سابقه اخراج بازیکنان به این خاطر را داشت. او محمد عباس‌زاده، گابریل فرناندو و البته پیام صادقیان را به جرم اعتراض به تعویض یا نیمکت‌نشینی کنار گذاشت و به راحتی آب خوردن توانست بدون آنها، قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاورد. مسلمان نیز شرایطی شبیه این سه بازیکن رقم زده است و باید خیلی مراقب خودش باشد وگرنه امکان دارد تمام داشته‌هایش را از دست بدهد و از پرسپولیس رفتنی شود. او باید برای خود فرصت‌های بهتری جهت بازگشت بسازد به خصوص که برانکو یک بازی به این بازیکن زمان داده تا شاید رفتارهایش را اصلاح کند.