واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به محرومیت مسلمان

محمد رضا حاج بیگی درباره مسائل حاشیه ای رخ داده برای مسلمان اظهار کرد: مسلمان از سوی برانکو محروم نشده است بلکه بازی روز گذشته استراحت کرد تا آماده بازی های بعدی شود.

برانکو در مورد مسلمان تصمیم گیری می کند 

او ادامه داد:برانکو در بازی با الهلال عربستان تشخیص داد که مسلمان را در نیمه دوم تعویض کند. به هر حال بازیکنان باید رفتار حرفه ای داشته باشند و از تعویض شان ناراحت نشوند. همچنین برانکو قرار است در مورد مسلمان تصمیم بگیرد و هیئت مدیره دخالتی نمی کند. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حکم محرومیت مسلمان در بازی دربی سرخابی ها گفت: من از این موضوعی اطلاعی ندارم اما در جلسه فردا هیئت مدیره پیگیر محرومیت این بازیکن هستیم. مصرف قلیان از سوی ورزشکاران درست نیست چرا که آنها الگوی جوانان هستند و نباید این کارها را انجام بدهند. 

او درباره اینکه بلیت فروشی در اختیار باشگاه ها قرار گرفته است، بیان کرد: به هر حال بلیت فروشی به باشگاه ها واگذار شده است و این موضوع به تدریج نهادینه می شود. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا باشگاه ها بتواند از بلیت فروشی درآمد زایی کنند.

مشکلی برای تمدید قرارداد برانکو نداریم 

حاج بیگی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو اظهار کرد: مشکلی برای تمدید قرارداد برانکو نداریم و تکلیف این مربی را بعد از دربی پایتخت مشخص می کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه برانکو از تیم ملی کرواسی پیشنهاد دارد، بیان کرد: برانکو مربی با اخلاقی است و به قراردادش با پرسپولیس پایبند است، براین اساس بعید می دانم برانکو از تیم ما جدا شود.

امیدوار هستیم رأی محرومیت باشگاه لغو شود 

او درباره وضعیت پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس گفت: یک وکیل زبده و توانمند گرفتیم که با اسناد و مدارک بتوانیم محرومیت نقل و انتقالاتی را لغو کنیم. دادگاه عالی ورزش اعتراض طارمی را نپذیرفت اما این دادگاه هنوز اعتراض باشگاه را جواب نداده است. به هر حال امیدوار هستیم که رای محرومیت لغو یا تعلیق شود.

حاج بیگی درباره صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازیکنان تیم ما با وجود خستگی توانستند بازی خوبی انجام دادند و به مرحله بعد این رقابت ها راه یابند. البته نفتی ها هم خوب بازی کردند اما نتوانستند شکست را جبران کنند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره دربی سرخابی ها خاطر نشان کرد: نتیجه دربی پایتخت قابل پیش بینی نیست اما تیم ما مشکلی ندارد و بازیکنان آمادگی لازم را برای این بازی دارند تا با نتیجه خوب زمین بازی را ترک کنند.