برگ برنده پرسپولیس در دربی 85

سپهر حیدری در خصوص دربی ۸۵ پایتخت گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. امیدوارم  در این دربی هر دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه دهند و هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

وی با اشاره به شرایط دو تیم افزود: به هر حال استقلال تنها مدت کوتاهی است که سرمربی‌اش را عوض کرده و فکر می‌کنم حضور شفر شوک مثبتی به استقلال بوده است چرا که این تیم در بازی‌های اخیر عملکرد نسبتا بهتری را در مقایسه با گذشته‌اش داشته است. در چنین بازی‌هایی شرایط روحی و روانی می‌تواند برای تیم‌ها مثمرثمر باشد و با توجه به این موضوع شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس اضافه کرد: برانکو پرسپولیس را به شرایط خوبی رسانده است و خودش از حساسیت این بازی اطلاع دارد امیدوارم اوضاع به نحوی رقم بخورد که پرسپولیس برنده دربی شود.

حیدری در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد پرسپولیس در چند بازی اخیرش دچار افت تاکتیکی شده، تصریح کرد: به نظر من نام این افت پرسپولیس را افت تاکتیکی را نمی‌توان گذاشت، اما این مشکلی که برای طارمی به وجود آمد تاثیر منفی در تیم برانکو داشت چرا که وقتی برنامه‌های تیم‌تان را روی یک بازیکن می‌بندید و برای آن بازیکن مشکلی پیش می‌آید معادلات به هم می‌ریزد.

وی اضافه کرد:، برانکو رفته رفته پرسپولیس را پس از بازی با الهلال دوباره ریکاوری کرد و به اعتقاد من برگ برنده پرسپولیس در دربی خود برانکو است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد حاشیه‌های اخیری که برای محسن مسلمان پیش آمده تصریح کرد: من اسم بازیکنی را نمی‌خواهم بیاورم، اما همین موضوع شب زنده‌داری‌ها و قلیان حاشیه‌های زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرده است و کسی که این کار را کرده با آبروی پرسپولیس و ۴۰ میلیون هوادار بازی کرده و این موضوع اصلا پسندیده نیست.

حیدری در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: پرسپولیس با نتیجه دو بر یک و با گل‌های علیپور و منشا در دربی پیروز خواهد شد.