پیش بینی پیشکسوت پرسپولیس از نتیجه دربی 85

رضا شاهرودى درباره دربى 85 سرخابى ها اظهار کرد: دربى همه لحظاتش خاطره است و حتى بازیکنى که یک دقیقه در دربى بازى کرده باشد از این بازى لذت مى برد. دربى هاى زیادى را تجربه کردم و خاطرات زیادى هم از این بازی ها دارم. 

او ادامه داد: هیچ تیمى نمى تواند خود را برنده قبل از دربى بداند اما لحظات هستند که نتیجه را تعیین مى کنند.شاید اوضاع یک تیم قبل از دربى بهتر از حریفش باشد اما در یک لحظه ممکن است گل بخورد و نتیجه را واگذار کند.

شاهرودى درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال با شفر وضعیت مشخصى ندارد و هیچ کس نمى داند چه اتفاقى رخ مى دهد و شفر با چه ترکیبى بازى مى کند. به طور حتم این دربى پر گل نمى شود چون شفر سیستم تدافعى براى این بازى در نظر مى گیرد تا با نباختن جایگاه محکمى در میان هواداران پیدا کند.

او تصریح کرد: پرسپولیس برخلاف استقلال براى پیروزى به زمین بازى مى رود چون با ٥ امتیاز اختلاف با تیم صدر نشین و 2 بازى کمتر دوست ندارد این سه امتیاز را از دست بدهد. به هر حال این تیم در آسیا حذف شده و مى خواهد ناکامى را با پیروزی در دربى جبران کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس از لحاظ روحى شرایط بهترى دارد و امیدوارم در نهایت پرسپولیس برنده دربى شود. شفر اولین دربى را در ایران تجربه مى کند و جو وحشتناک آزادى را ندیده است اما برانکو چندین دربى را تجربه کرده و تسلط بیشترى نسبت به مربى آلمانى دَارد.

شاهرودى در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینى مى کنم که پرسپولیس این بازى را ٢ بر ١ پیروز مى شود و منشا و امیرى هم گلزنان این بازى هستند. البته علیپور هم در اوج آمادگى به سر مى برد.

گفتنی است هشتاد و پنجمین دربی پایتخت روز پنج شنبه هفته جاری ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.