واکنش یک پرسپولیسی به غیبت طارمی و حضور فیکس منشا در دربی

ناصر محمدخانیدرباره دیدار داربی هشتاد و پنجم، اظهار کرد: بازی‌های داربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد. برای این بازی هواداران از هفته‌ها قبل شروع به کری خواندن می‌کنند.  همین کری‌خوانی‌ها باعث بالا رفتن حساسیت بازی می‌شود. اگر بخواهیم درباره بازی و شرایط هر دو تیم صحبت کنیم، باید این را بگویم که پرسپولیس این روزها با توجه به این که تیمش بین چهار تیم برتر آسیا قرار داشته است شرایط بسیار خوبی نسبت به استقلال دارد اما با این حال نباید به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نگاه کنیم.

وی در ادامه‌ درباره عملکرد گادوین منشا در دو بازی اخیر پرسپولیس، گفت‌: منشا توانسته به خوبی جای طارمی را پر کند. او بازیکن تاثیرگذاری است که هر زمان فرصت گلزنی داشته باشد می‌تواند دفاع حریف را به هم بزند و خطرساز شود.

محمدخانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا خاطره‌ای از داربی‌های قدیم دارد یا خیر، گفت‌: آن بازی که ۲ بر صفر ما پیش بودیم و در نهایت ۲ بر ۲ مساوی شد یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در ذهن من است. البته آن بازی به درگیری هم کشیده شد که نمی‌خواهم الان با عنوان کردن آن مسائل کام هواداران را تلخ کنم. یکی دیگر از بازی‌هایی که من این بار به عنوان تماشاگر از منزل نگاه می‌کردم و برایم بسیار خاطر انگیز و جذاب است، پیروزی ۳ بر ۲ پرسپولیس برابر استقلال با هت‌تریک ایمون زاید است. یادم می‌آید در آن دیدار اصلا کسی فکر نمی‌کرد که پرسپولیس بتواند برنده بازی باشد اما در حالی که تیم ۱۰ نفره بود توانستیم سه گل به حریف بزنیم و بازی ۲ بر صفر باخته را به پیروزی تبدیل کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه‌ بازی، گفت‌: واقعا نمی‌شود عدد دقیقی را برای پیش‌بینی بازی عنوان کرد اما من امیدوارم که تیم محبوبم، پرسپولیس پیروز میدان باشد.

او در پایان درباره این که آیا حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث تضعیف روحیه بازیکنان پرسپولیس شده است یا خیر، گفت‌: من این مساله را قبول ندارم چرا که معتقدم حضور پرسپولیس در بین چهار تیم برتر آسیا با امکاناتی که در اختیار داشت، موفقیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود که نباید آن را فراموش کرد.