واکنش سرمربی سابق استقلال به ماجرای قلیان گیت!

صمد مرفاوی در مورد اتفاقاتی که در چند روز اخیر برای محسن مسلمان و وریا غفوری ایجاد شده است، اظهار داشت: من نمی‌دانم این عکس‌ها و فیلم‌هایی که منتشر شده تاچه حد حقیقت دارد و نمی‌توانم قضاوت خاصی داشته باشم. کمیته اخلاق بعد از برنامه 90 که چند هفته پیش به موضوع قلیان‌کشیدن فوتبالیست‌ها ورود کرد، نسبت به این موضوع حساس شد، ولی باید بگویم که غیر از مسلمان و غفوری خیلی‌ از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران قلیان می‌کشند.

وی در ادامه افزود: خیلی‌ها در خانه قلیان می‌کشند و نمی‌توان  آنها را دید. من معتقدم در این فوتبال مسائل و بی‌اخلاقی‌هایی وجود دارد که خیلی مهم‌تر از قلیان‌کشیدن است و باید جلوی آنها را گرفت. بهتر است فدراسیون و کمیته اخلاق این چیزها را بررسی کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین تصریح کرد: یک مطلب می‌خواندم که گویا مدیرعامل یک باشگاه را به دلیل ارتباط با جادوگر دو سال محروم کرده‌اند. واقعاً این محرومیت چه دردی را دوا می‌کند؟ آن مدیرعامل می‌تواند در استادیوم حاضر نشود و کارهایش را انجام دهد. به نظر من کمیته اخلاق باید به مسائل دیگر ورود کرده و خیلی چیزها را روشن کند.

مرفاوی ادامه داد: در فوتبال ایران تخلفات زیادی رخ می‌دهد و معمولاً کسی که خلاف می‌کند مدرکی از خود برجای نمی‌گذارد. آیا واقعاً چهار کارشناس وجود ندارند که برخی اتفاقات را ببینند و تشخیص بدهند که عمد بوده است یا غیرعمد؟

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و معتقدم هر دو تیم این شانس را دارند که برنده از زمین بیرون بیایند. ما هم استقلالی‌ هستیم و طبیعتاً دوست داریم این تیم برنده باشد.