اخطار AFC  به یک باشگاه ایرانی

آرش شکرریز وکیل مرتضی کاشی کاپیتان سابق تیم فوتبال صبای قم در خصوص شکایت این بازیکن از باشگاه صبای قم به AFC اظهار داشت: به خاطر بدهی باشگاه صبای قم به موکلم مرتضی کاشی کاپیتان اسبق باشگاه صبای قم به AFC شکایت کردیم. متاسفانه بعد از ۲ سال هیچگونه واکنشی از سوی باشگاه صبای قم و سازمان لیگ صورت نگرفت در نهایت AFC امروز به مرجع صدور پروانه حرفه‌ای باشگاه‌های ایران این شکایت را ارجاع کرد.

وی در ادامه افزود: بدیهی است تا زمان اجرای این قانون و با توجه به شکایت رسمی و طبق قواعد AFC باشگاه صبا توانایی انجام هیچگونه فعالیت حرفه‌ای و اخذ پروانه حرفه‌ای و همچنین حضور در لیگ برتر را ندارد. بدیهی است در صورت عدم رفع و رجوع این مشکل، این قضیه را از طریق کمیته انضباطی فیفا پیگیری می‌کنیم تا مبلغ ۴۰۰ میلیون موکلم پرداخت شود.

وکیل مرتضی کاشی در ادامه افزود: نامه اخطار AFC صبح امروز به مرجع صدور پروانه حرفه‌ای باشگاه‌های ایران ارسال شده و مطمئناً این نامه به باشگاه صبای قم ارسال خواهد شد. مطمئناً ما پیگیر خواهیم شد و تا تکلیفمان مشخص نشود کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع دارید اگر این اتفاق بیفتد تیم صبای قم نمی‌تواند در لیگ برتر حضور پیدا کند حتی با توجه به رأیی که AFC داده باشگاه صبای قم هیچ مجوز حرفه‌ای را نخواهد گرفت و حتی از لیست باشگاه‌های کنفدراسیون آسیا هم حذف خواهد شد.