تمهیدات ترافیکی پلیس برای هشتاد و پنجمین دربی پایتخت

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ؛ در رابطه با اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت اظهار کرد: با توجه به مسابقه فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز پنج‌شنبه و افزایش حجم ترافیک در ورودی و اطراف استادیوم آزادی، از سوی پلیس راهور پایتخت طرح ترافیکی ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نیروهای پلیس از ساعات اولیه صبح تا پایان شهرآورد در معابر منتهی به استادیوم آزادی مستقر می‌شوند و تردد وسایل نقلیه را کنترل می‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد علاقه‌مندان فوتبال در روز پنج‌شنبه، توقف هرگونه وسیله نقلیه در معابر اطراف استادیوم آزادی و ضلع شرقی و غربی آن ممنوع است و در صورت توقف، وسیله نقلیه با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های استادیوم آزادی از طرفداران هر دو تیم تقاضا داریم که در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس برای حضور در استادیوم استفاده کنند.

وی در پایان گفت: در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های استادیوم آزادی در روز پنج‌شنبه، نیروهای پلیس موظند که معابر منتهی به استادیوم آزادی را مسدود کنند.