آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از دربی از زبان خوردبین

محمود خوردبین در مورد ابراهیم آشتیانی، اظهار داشت: مثل ابراهیم آشتیانی در جمع بازیکنان تاریخ فوتبال ایران کم داشته‌ایم. این را قدیمی‌ها خوب می‌دانند. هم فوتبالیست خوبی بود، هم کاپیتان پرسپولیس شد و هم تحصیلکرده بود ولی آخرش این است که یک روز همه در امجدیه جمع بشویم، یک دور بزنیم، نماز بخوانیم و همه چیز تمام می‌شود.

وی افزود: در فوتبال ما آنقدر ظرفیت ایجاد نشده که از قدیمی‌ها بیشتر و بهتر استفاده شود و هر گاه افرادی مثل همایون بهزادی و آشتیانی از میان می‌روند، در واقع بخشی از فوتبال ایران را برای همیشه زیر خاک می‌گذاریم.

سرپرست سرخپوشان در ادامه درباره شرایط تیم برای دربی خاطرنشان کرد: بچه‌ها خوب و آماده هستند. آن شرایطی که پیش آمده بود را رد کرده‌اند. به هر حال حاشیه‌ها همیشه به وجود می‌آید. در این چند وقت بد هم آوردیم و یکسری حاشیه‌ها و مشکلات پی در پی برای ما به وجود آمد، اما بزرگی پرسپولیس به این است که چنین مسائلی را از سر می‌گذراند و به حالت قبلی خودش بر می‌گردد. آن بازی رفت برابر الهلال هم واقعا یک اتفاق بود. انبوه حاشیه‌ها و مشکلات هم روی تیم تاثیر گذاشته بود ولی در بازی بعدی همه دیدند که اگر مشکلات داور نبود، الهلال حرفی برای گفتن نداشت و حداقل نتیجه این بود که با اختلاف سه گل می‌باختند. تازه داور هم با زحمت زیاد توانست آنها را نجات دهد.

خوردبین در پایان تصریح کرد: تیم ما کاملا سر حال و خوب است. بچه‌ها کاملا برای این بازی آماده‌اند. البته نگاه ما به این بازی این است که در مسیر تکرار عنوان قهرمانی به امتیازات آن نیاز داریم.