طارمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است

علی علیپور که گل پیروزی بخش سرخ ها در دربی 85 را به ثمر رساند، شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی حاضر شد و در مقایسه دو گلش در شهرآورد پایتخت گفت:«آن سال اولین دربی‌ام را تجربه می‌کردم و پاس گل را هم هادی داد و بسیار لذت بخش بود. در این بازی هم تلاش همه بازیکنان بود که موفق شدم پنالتی را گل کنم.»

او در خصوص محرومیت طارمی نیز نکاتی را بیان کرد:« در این شکی نیست که مهدی بهترین بازیکن فوتبال ایران است و متاسفانه همچین مشکلی برای او پیش آمد و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلش حل شود. پس از بازگشتش هم ما ملزم هستیم در تمرینات تلاش کنیم و نظر کادرفنی را جلب کنیم و در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

آقای گل پرسپولیس در لیگ هفدهم، در پاسخ به این سوال که آیا هدفش آقای گلی است گفت:« اگر نگویم آرزویم آقای گلی است دروغ گفته ام اما فکرم را معطوف این موضوع نمیکنم. در پرسپولیس نمی‌شود خودخواه بود و اگر بازیکنی در موقعیت بهتر باشد، من حتما به او پاس میدهم.»

علیپور هدف خود را اینطور بیان کرد:« هر بازیکنی آرزویی دارد اما هدفم این اسنت که در لیگ اسپانیا بازی کنم. رئالی هستم و امیدوارم به این هدف برسم.»

او درباره موضوع سربازی و پیوستن به تراکتورسازی هم گفت:« من دانشجو هستم و معافیت تحصیلی دارم اما تنها 6 ماه از این معافیت مانده بود و چند هفته پیش رفتم و معافیت دو و نیم ساله را گرفتم و تا 3 سال دیگر در پرسپولیس هستم.»