توهین تند رئیس ورزش عربستان علیه فوتبال ایران

فوتبال ایران در این چند سال اخیر همواره با سعودی‌ها مشکل داشته و با وجودی که دست‌های پشت پرده در کنفدراسیون فوتبال آسیا همواره به سود فوتبال عربستان اتفاق می افتد اما آنها کماکان دوست دارند با مظلوم نمایی خود را بی گناه جلوه دهند.

الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست به لطف داوری و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس را در 2دیدار رفت و برگشت شکست دهد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با وجودی که همگان اذعان داشتند داوری در 2مسابقه به سود تیم عربستانی رقم خورده است اما آنها در تازه ترین اظهارنظرشان اعلام کرده اند که می ترسند در بازی فینال مقابل اوراواردز داوری به ضررشان تمام شود.

پس از این اتفاق عبدالرحمان بن مساعد، رئیس باشگاه الهلال در نامه‌ای به ترکی آل شیخ، رئیس ورزش این کشور از نگرانی این باشگاه از دست‌های پشت پرده علیه عربستان سخن به میان آورد و بیان کرد: باید عنوان کنم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بین الهلال و نماینده استرالیا نیشیمورا داور ژاپنی به وضوح سر ما را برید و آن افتضاح را به بار آورد. همچنین متاسفانه تیم‌های ایرانی در ورزشگاه‌ها نه تنها شعارهای مذهبی و سیاسی سر می‌دهند بلکه بطری و مواد منفجره هم به سوی ما پرت می‌کنند. با این وجود کنفدراسیون فوتبال آسیا همواره نسبت به این اتفاقات سکوت می‌کند و حتی به ضرر ما هم حکم صادر می‌کند.

رئیس ورزش کشور عربستان در جواب این نامه پاسخی توهین آمیز داد و گفت‌: تنها هدفمان این است که در برابر کوتوله‌های آسیا وایستیم و به هیچ وجه اجازه دست درازی را به آنها ندهیم.