تیم ملی و باشگاه استقلال هر چیزی از من بخواهند انجام می‌دهم

تیم‌های استقلال و نفت در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید. روزبه چشمی پس از این دیدار اظهار کرد: باید از جمعیتی که امروز آمدند تشکر کنم. ان‌شاء‌الله که این برد کمی از باخت داربی کم کند و بتوانیم بازی بعدی را هم ببریم.

او درباره بازی قبلی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس تنها یک موقعیت داشت که آن موقعیت را من دادم و تبدیل به گل شد. ما می‌توانستیم راحت دربی را ببریم و حداقل حقمان تساوی در آن دیدار بود. فکر می‌کنم مقصر آن باخت من بودم. پس از آن باخت خیلی ها به من لطف داشتند و خواستند به من روحیه بدهند.

بازیکن استقلال افزود: ما از لحاظ تاکتیکی پیشرفت کردیم و می‌توانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم ولی توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

چشمی درباره بازی در پست مدافع در استقلال و تیم ملی بیان کرد: تیم ملی و باشگاه استقلال هر چیزی از من بخواهند انجام می‌دهم.

او درباره صحنه پنالتی استقلال که داور توپ گل شده این تیم را ندید گفت: ما از اینطور چیزها زیاد دیدیم که داور برای ما نگیرد. این صحنه را هم کمک داور ندید.