به گزارش ايسنا، هفتاد و سومين داربي پايتخت در حالي روز گذشته برگزار شد كه پخش تصاوير مربوط به ورود بازيكنان از داخل تونل، ميليونها تماشاگر تلويزيوني را اميدوار كرد كه ديگر هيچ لحظهاي از اين بازي پربيننده را به خاطر پخش آگهيهاي بازرگاني از دست نخواهند داد، اما تلويزيون اين بار هم ترك عادت نكرد.

بازی روز گذشته اگرچه در نیمه‌ی اول به موقع به روی آنتن رفت، اما در ابتدای نیمه دوم و آغاز وقت اضافه بود که به دلیل پخش آگهی‌های بازرگانی، میلیون‌ها تماشاگر حدود یک دقیقه از بازی را از دست دادند.

اتفاق دیگری که در پخش تلویزیونی داربی روز گذشته رخ داد، پخش گفت‌وگو با مجتبی جباری و سرمربیان دو تیم بود. این گفت‌وگو در حالی از شبکه جام‌جم به طور زنده پخش شد که شبکه سه سیما آن را بعد از خبر ورزشی و با حدود یک ربع تاخیر پخش کرد.

در این گفت‌وگوی تلویزیونی، صحبت‌های مجتبی جباری بعد از استیلی و مظلومی پخش شد، اما در پخش تلویزیونی جام جم که دقایقی پیش از آن روی آنتن رفته بود، جباری پیش از سرمربیان دو تیم، ‌صحبت کرده بود.

از دیگر نکات پخش تلویزیونی بازی داربی، به روی آنتن رفتن بحث‌های کارشناسی داخل استودیو با حضور دو کارشناس بازیکنان قدیمی استقلال و پرسپولس بود.

همچنين براي نخستين بار تلويزيون نتايج نظرسنجي را لحظه به لحظه و در جريان بازي بر روي صفحه درج ميكرد. نظرسنجي روز گذشته برنامهي فوتبال برتر به تعداد طرفداران تيم استقلال و پرسپوليس اختصاص داشت.