امتیاز نفت تهران از طلاییه گرفته شد + سند

در حالی به درخواست مجمع سهامداران باشگاه نفت (وزارت نفت) از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز یک ماهه‌ای به حمیدرضا جهانیان داده شده بود تا مالکیت باشگاه نفت را برعهده داشته باشد و در صورتی که وی بتواند به تعهداتش عمل کند این مجوز تمدید بشود اما به دلیل عدم اجرای تعهدات مورد توافق با تمدید مجوز فعالیت جهانیان برای اداره باشگاه نفت موافقت نشد.

در همین خصوص نامه‌ای امروز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به سلحشور عضو و رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت ارسال شد و در این نامه عنوان شد که ضمن بررسی و تعیین تکلیف مالکیت باشگاه نفت، درخصوص رفع مشکلات این باشگاه اقدامات عاجل انجام شود.

با این شرایط دیگر تمدید مجوز فعالیت جهانیان در باشگاه نفت انجام نخواهد شد و به نظر می‌رسد وضعیت مالکیت این باشگاه یکبار دیگر دچار تغییرات اساسی شود. این در حالی است که وزارت نفت باید تصمیمات دیگری در این باره بگیرد.

به نظر می‌رسد نامه امروز رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیرو مکاتبات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر عدم رضایت از فعالیت جهانیان و عدم اجرای تعهدات از سوی وی و مخالفت سازمان لیگ با فعالیت او است.