امیدوارم جواب اعتماد شفر را بدهم

بهنام برزایدرباره بازگشتش به استقلال گفت: خدا را شکر که دوباره به تیم محبوبم برگشتم. دوری از استقلال واقعاً برایم سخت بود و در این مدت سختی‌های زیادی کشیدم، ولی حالا به استقلال برگشتم و امیدوارم جواب اعتماد شفر را بدهم. من خوشحالم که او شرایط بازگشتم به استقلال را فراهم کرد.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود:‌ من از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم، ولی نمی‌توانستم به این موضوع فکر کنم که در تیم دیگری باشم. واقعاً خوشحالم که به استقلال برگشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که شرایط فعلی استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و از لحاظ فنی هم پیشرفت کرده است. شرایط این تیم بازی به بازی بهتر شد و من معتقدم که استقلال در بازی‌های آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.

برزای در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد، گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی دقیقی انجام دهم، چون بازی‌های لیگ بسیار سخت است و همه تیم‌ها پرقدرت هستند. استقلال هم تیم بسیار خوبی است، حضورش در کورس قهرمانی بستگی به عملکرد بازیکنان این تیم دارد. امیدوارم که در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.