کودتای بازیکنان پرسپولیس برعلیه مدیر عامل!/عکس

منتشر شدن عکس مربوط به ضیافت هدایتی با چند بازیکن شاخص پرسپولیس آن هم در روزی که طاهری استعفا داده و منتظر حمایت سرخپوشان بود، حسابی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را ناراحت کرده است. او این انتظار را نداشت برخی از بازیکنان پرسپولیس به این شکل نسبت به رفتن او واکنش نشان دهند.

برخی از دوستان نزدیک به رئیس پیشین هیئت مدیره سرخپوشان که سابقه کار در باشگاه پرسپولیس هم دارند چند وقت پیش با تماس با بازیکنان پرسپولیس به آنها اعلام می‌کنند؛ «او در آستانه بازگشت به پرسپولیس است و قرار شده مدیرعامل باشگاه را هم خودش تعیین کند. او شما را به صرف شام دعوت کرده تا گپی با هم در این زمینه بزنید». بازیکنان هم به دعوت این فرد پاسخ مثبت داده و در ضیافت شام او شرکت می‌کنند. در این میهمانی غیر از هدایتی افراد دیگری هم که مسئولان باشگاه پرسپولیس با آنها به‌شدت مشکل دارند نیز شرکت می‌کنند. هرچند خود هدایتی هم بعد از قضیه محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل‌ و انتقالات به‌خاطر شکایت باشگاه ریزه اسپور، رابطه‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس و شخص طاهری حسابی شکرآب شده است.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی به‌فکر بازگشت دوباره به این تیم است که به‌تازگی و با قید وثیقه از زندان آزاد شده است. باید دید اصلاً هدایتی می‌تواند در باشگاه دولتی سمت بگیرد یا نه. شاید هم او بدون گرفتن سمت رسمی در این باشگاه قصد دارد از پرسپولیس حمایت مالی کند البته به‌شرطی که مدیرعامل این باشگاه را خودش تعیین کند. به هر حال در شرایطی که طاهری این بار به‌خاطر مسئله بازنشستگی‌اش رفتنش از پرسپولیس بسیار جدی است باید انتظار هر اتفاقی را در این باشگاه پرطرفدار داشت.

دلخوری مدیرعامل از چند سرخپوش پرسپولیسی‌ها علیه طاهری کودتا کردند!  شماری از بازیکنان پرسپولیس به‌ شکل عجیبی از جدایی مدیرعامل تیم‌شان استقبال کرده‌اند!فوتبال ایران » لیگ برتر    پرسپولیسی‌ها علیه طاهری کودتا کردند!ب