شاهین بوشهر در آستانه انحلال!

به گزارش فارس، شاهین بوشهر از ابتدای فصل درگیر مشکلات فراوان مدیریتی و مالی بود به طوری که در ۱۶ هفتهای که از لیگ برتر میگذرد سه مدیرعامل عوض کرده و مدتی هم با سرپرست موقت اداره میشد.

اکنون خبر می‌رسد که شاهین بوشهر بدهی میلیاردی دارد و بسیاری از بازیکنان نامدار این تیم مانند وحید طالب‌لو، ایوان پتروویچ، هادی شکوری و… به دلیل آنکه باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده قصد دارند نیم فصل جدا شوند.

چند بازیکن این تیم در هفته‌های گذشته به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن حق و حقوشان دست به اعتصاب زده بودند و فیروز کریمی سرمربی شاهین نیز اعلام کرده در صورتی که مشکلات مالی تا نیم‌فصل حل نشود از این تیم می‌رود.

این در حالی است که حتی در بوشهر شایعه شده به زودی علی دادگر مدیرعامل جدید این باشگاه نیز از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

قطعا اگر مسئولان استانی به فکر این باشگاه نباشد امکان دارد شاهین بوشهر در نیم فصل دوم منحل شود. در ابتدای فصل بانک صادرات حامی مالی این یتم بود اما بعد از اتفاقاتی که در ماجرای اختلاس رخ داد بانک صادرات دیگر اسپانسر این تیم نماند و اکنون گفته می‌شود پست‌بانک حامی مالی این باشگاه است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که شاهین بوشهر بدهی میلیاردی دارد.
با این شرایط برخی اعتقاد دارند که در صورت ادامه این روند شاهین بوشهر منحل خواهد شد.

خبرنگار فارس در این باره با مسئولان شاهین تماس گرفت اما آنها تمایلی به اظهار نظر در این باره نداشتند.