واکنش باشگاه پرسپولیس به تجمع مقابل وزارت ورزش

پندار خمارلو اظهار داشت: اقدامات مربوط به حرفه‌ای سازی در چند روز گذشته به خوبی پیگیری شده است. کارهای موثری انجام شده و آقای گرشاسبی پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند و مراحل پایانی کار را دنبال می‌کنیم. در این ارتباط حساسیت‌های لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز وجود دارد.

وی درباره وضعیت امور اجرایی باشگاه گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده بود و آقای گرشاسبی طبق تصمیم هیئت مدیره کارها را پیگیری می‌کنند و منتظر بازگشت آقای طاهری از سفر هستیم.

خمارلو درباره مطالبی که بعضا در شبکه‌های اجتماعی درباره دعوت به تجمع برابر وزارت ورزش منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسئله زیاد فراگیر نبود، با این وجود لازم است به هواداران بگوییم آنچه لازم باشد در حال انجام است. آقای ناظمی هم دیروز  اعلام کردند که جناب وزیر مخالف جدایی آقای طاهری هستند و امروز هم در مصاحبه‌ای روی این مسئله تاکید داشته‌اند. ما از هواداران تقاضا می‌کنیم با هوشیاری مسائل را دنبال کنند و بحث تجمع برابر وزارت ورزش به هیچ وجه مورد تائید هیچیک از ارکان باشگاه نیست. با آقای طاهری هم که تلفنی صحبت می‌کردم، همین نظر را داشتند. ضمن آنکه وزارت ورزش و جوانان به ویژه شخص جناب وزیر در موارد مختلف چون همین موضوع حرفه‌ای سازی و حل مشکلات برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دوش به دوش باشگاه در حال حرکت، اقدام و پیگیری هستند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: پیش از این هم شاهد بودیم وزارت ورزش و جوانان و آقای دکتر سلطانی‌فر به دنبال حفظ ثبات و آرامش در پرسپولیس به عنوان اصول اولیه توسعه و پیشرفت بوده‌اند که از نتایج همین تفکر، قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر، حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و معرفی پرسپولیس به عنوان مدعی اول قهرمانی در فصل جاری بوده است. بر این اساس، بار دیگر تاکید می‌کنیم چنین تجمعی اصلا مورد تائید باشگاه نیست و حتی به باور ما می‌تواند با سوء استفاده‌هایی که بعضی افراد صورت می‌دهند و با توجه به مسائل چند وقت اخیر کاملا قابل پیش بینی است، به بروز مشکلات بیشتر و ایجاد شکاف بین هواداران منجر شود.

وی گفت: در حال حاضر تنگناها و دشواری‌های پیش آمده برای پرسپولیس از نواحی دیگری است که قطعا سعی می‌کنند از چنین حرکاتی علیه پرسپولیس و به سود اهداف خود بهره بگیرند و این در حالی است که وزارت ورزش برای کاستن از مشکلات پرسپولیس در تلاش است.