نگاهی به قرعه استقلال در جام حذفی

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شب گذشته با حضور نماینده‌های باشگاه‌ها برگزار شد و تیم‌ها حریف خود را در این مرحله از رقابت‌ها شناختند.

در این قرعه‌کشی مشخص شد که استقلال تهران باید در ورزشگاه آزادی از ایرانجوان بوشهر میزبانی کند. قرعه‌ای که با توجه به حضور حریف آبی‌ها در لیگ یک برایشان مناسبت به نظر می‌رسد.

نکته جالب در مورد استقلال این است که دو حریف گذشته خودش در جام حذفی در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی هم از لیگ یک بوده‌اند.

استقلال در اولین دیدار خود به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با پیروزی 2 بر یک راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

این تیم در مرحله یک هشتم نهایی هم به نساجی مازندران خورد و باز هم با پیروزی 2 بر یک موفق شد به مرحله بعدی رقابت‌ها راه پیدا کند.

حالا آبی‌پوشان باید خود را آماده مصاف با ایرانجوان بوشهر کنند و اگر این دیدار را با پیروزی پشت‌سر بگذارند، بدون رویارویی با هیچ تیم لیگ برتری موفق شده‌اند به مرحله نیمه ‌نهایی صعود کنند که در نوع خود اتفاق جالب توجهی است.

البته لازم به ذکر است که ایران‌جوان موفق شده در مرحله یک شانزدهم نهایی از سد فولاد خوزستان عبور کند و به هیچ وجه حریف آسانی برای استقلالی‌ها نخواهد بود ولی با توجه به امتیاز میزبانی استقلالی‌ها شانس اصلی پیروزی با شاگردان شفر است و اگر ایرانجوان بتواند در این مرحله استقلال را حذف کند به نوعی شگفتی‌ساز شده است.