بهترین هافبک ۲۰۱۷ لالیگا را بشناسید

پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک است و می‌توان عملکرد بازیکنان را در این سال بررسی کرد. در پست میانی در لالیگا یک بازیکن حضور دارد که نسبت به دیگر هافبک‌ها متفاوت است. این بازیکن کسی نیست جز هافبک رئال مادرید، ایسکو آلارکن. بازیکن مالاگایی در سال ۲۰۱۷ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و هیچ یک از بازیکنان حاضر در لالیگا به آمار او نزدیک نشدند. او در این سال، ۱۲ گل به ثمر رساند که چهار گل در فصل جاری بوده و هشت گل در فصل گذشته به ثمر رسید. هیچ بازیکن دیگری به جز مهاجمان، چنین آماری را بر جای نگذاشته است.

در طول فصل جاری، او در نبود گرت بیل ( به خاطر آسیب‌دیدگی‌) و کریستیانو رونالدو (به علت محرومیت) مسئولیت زیادی در تیم زین‌الدین زیدان داشت و توانایی‌هایی پنهان او آشکار شد. علاوه بر این در دو دیدار نقش حیاتی داشت. مقابل ‌اسپانیول مرد اول بازی بود و دو گل به ثمر رساند. همچنین مقابل ختافه در حالی که بازی یک بر یک مساوی بود یک پاس فوق‌العاده‌ به رونالدو داد و مهاجم پرتغالی بازی را ۲ بر یک کرد.

ایسکو فصل گذشته مقابل ‌اسپانیول باز هم تاثیرگذار بود و دو پاس گل داد. گلزنی او برابر لاس پالماس یک امتیاز را برای مادرید رقم زد و دو گل دیگر مقابل ‌اسپورتینگ خیخون شکست را به پیروزی برای سفید پوشان تبدیل کرد (۳-۲).

ایسکو علاوه بر به ثمر رساندن ۱۲ گل، ۹ پاس گل نیز داد. سه پاس در این فصل و شش پاس دیگر در فصل گذشته اتفاق افتاد. بر این اساس هافبک ‌اسپانیایی یکی از بهترین‌های تیم نبوده است،‌ بلکه او بهترین هافبک لالیگا در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.