دیدار با پاناما محکی جدی برای تیم ملی

عباس چمنیان درباره برگزاری دیدار دوستانه ملی پوشان فوتبال کشورمان و پاناما بیان کرد: هر فرصتی که در راه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی فراهم می شود اهمیت زیادی دارد و باید از دیدارهای دوستانه برای اجرای برنامه های تاکتیکی کی روش استفاده کرد. با توجه به شناختی که از کارلوس کی روش دارم، مطمئنم او نسبت به تمام بازی ها و حریفان بررسی و برداشت  های لازم را انجام می دهد و تفاوتی ندارد که این حریف پاناما باشد یا هر تیم دیگری.در کل بازی با پاناما به تیم ملی ایران کمک می کند چراکه این تیم برای نخستین بار راهی جام جهانی شده است و به دیدار با ایران به عنوان یک محک جدی نگاه می کند.

درباره دعوت شدن به سمینار فوتبال پایه AFC اظهار کرد:  AFC این سمینار را با هدف توسعه فوتبال پایه و  با دعوت از مربیان تیم های ملی پایه کشورهای آسیایی برگزار می کند. قرار است به عنوان یکی از سخنران های سمینار به مالزی بروم و درباره چهار مبحث صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: محورهای سخنرانی من در سمینار 3 روزه مالزی شامل تجارب و برداشت های من از جام جهانی نوجوانان، راهکارهای موفقیت تیم های آسیایی مقابل حریفانی از سایر قاره ها، عملکرد تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی 2017 هندوستان و دلایل موفقیت ما در این رقابت ها و همچنین وجود مشکلات و موانع فوتبال پایه آسیا است.

چمنیان درباره توقف تیم ملی جوانان در 2 بازی ابتدایی رقابت های گروه پنجم مسابقات مقدماتی زیر 19 سال آسیا گفت: نبایست فراموش  کنیم سایر کشورهای قاره آسیا مانند اردن، سوریه و فلسطین هم در فوتبال پیشرفت کرده اند و برای تقابل با آنها باید به صورت کامل آماده باشیم. بازی های تیم ملی جوانان در این رقابت ها را ندیده ام و به همین دلیل نمی توانم قضاوتی نسبت به عملکرد آن داشته باشم اما تا جایی که اطلاع دارم تیم ما در هر 2 بازی قبلی نسبت به حریفان سرتر بوده است و می تواند با برتری مقابل فلسطین به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا صعود کند.