جهانبخش در لیست خرید زمستانی ناپولی

ناپولی که فصل را عالی شروع کرده و با 10 برد و دو تساوی در صدر سری آ قرار دارد، در هفته های اخیر با دو بدشانسی هم روبرو شده است.

مصدومیت شدید میلیک لهستانی و نیز فوزی غلام باعث شده تا این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی نیاز به جذب بازیکن پیدا کند. غلام هفته گذشته مصدوم شد تا احتمالا 5 ماه به دور از میادین باشد. با مصدومیت این مدافع چپ الجزایری، جذب یک دفاع کناری در دستور کار ناپولی قرار گرفته؛ اما تقویت جناح چپ تنها برنامه کریستیانو جونتولی(مدیر ورزشی) نیست.

 

 

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، علیرضا جهانبخش، وینگر خوش نقش ایرانی نیز در فهرست خرید ناپولی قرار دارد.

این نشریه اشاره کرده است که جهانبخش در داماش گیلان کار خود را شروع کرد و سپس سال 2013 به نایمخن هلند پیوست. او طی دو سال در 55 بازی موفق به زدن 17 گل برای این تیم شد و سپس راهی آلکمار شد؛ جایی که در 38 بازی توانسته 9 گل به ثمر برساند و تا 2020 نیز با این باشگاه قرارداد دارد.

کوریره در مورد جهانبخش نوشته است که او با قد تقریبا بلند(1.8) و فیزیک بدنی مناسب، قدرت شوتزنی بالایی هم دارد و بازیکنی کاملا مناسب در برنامه های تاکتیکی مائوریسیو ساری به نظر می رسد. ناپولی در این فصل روی جنگ های هوایی و ضربات سر از خود ضعف نشان داده و با ورود جهانبخش این نقطه ضعف تا حدود زیادی بهبود خواهد یافت.

در نهایت باید دید پیشنهاد ناپولی به آلکمار برای جذب جهانبخش جنبه رسمی پیدا خواهد کرد یا خیر. کمتر از دو ماه تا نقل و انتقالات زمستانی زمان باقی است.