سود میلیاردی نایمخن از طریق فروش جهانبخش به ناپولی

با توجه به درخشش علیرضا جهانبخش، هافبک تیم آلکمار هلند در رقابت های فصل جاری اردیویزه و قرار گرفتن نام او در بین برترین بازیکنان این مسابقات، در روزهای آتی برخی رسانه های هلندی و ایتالیایی اخباری از تمایل ناپولی، صدرنشین فعلی سری A ایتالیا برای عقد قرارداد با جهانبخش منتشر کرده و حتی از رضایت ۷۰ درصدی هواداران آلکمار برای خروج جهانبخش از این تیم خبر دادند.

جهانبخش فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و در سال 2013 به نایمخن هلند پیوست. او در 2 سال حضورش در نایمخن 55 بازی انجام داد و موفق به زدن 17 گل برای این تیم شد و سپس راهی آلکمار شد. هافبک ملی پوش ایرانی در 63 بازی17 گل برای آلکمار زد و ستاره این تیم محسوب می شود.

قد علیرضا جهانبخش 185 سانتی متر ، دارای فیزیک بدنی مناسب و قدرت شوتزنی بالایی است و بازیکنی کاملا مناسب برای برنامه های تاکتیکی محسوب می شود.

سود میلیاردی باشگاه نایمخنن از رفتن جهانبخش به ناپولی!

با این وجود به نظر می رسد، مسئولان باشگاه ناپولی به ریاست آئورلیو ده لورنتیس تاکنون پیشنهاد رسمی برای جذب جهانبخش به باشگاه آلکمار ارائه نکرده اند و با این وجود حضور هافبک تیم ملی فوتبال ایران در جمع شاگردان مائوریتزیو ساری در حد گمانه زنی رسانه ای مطرح است.

البته مسئولان نامیخن امیدوارند انتقال جهانبخش به ناپولی انجام شود، زیرا این انتقال سبب سود میلیاردی برای این باشگاه خواهد شد. در قرارداد نایمخن با جهانبخش بندی وجود داشت که درصورت فروش او از آلکمار، سودی هنگفتی نیز به نایمخن برسد.