گل‌محمدی، خلعتبری را آرام کرد

سومین دوره رقابت‌های جام شهدا امسال با حضور 4 تیم لیگ برتری  پارس جنوبی جم، سایپا، پدیده و تراکتورسازی برگزار می‌شود. در اولین دیدار روز گذشته سایپا توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم پارس جنوبی عبور و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. امروز در دومین دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند

* قبل از شروع مسابقه گل‌محمدی و مهاجری سرمربیان دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند. 

* در نیمکت ذخیره‌های تراکتورسازی بازیکنانی چون امید عالیشاه، سینا عشوری و مهدی شریفی حضور دارند. 

* محمدرضا خانزاده بازیکن پدیده قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با یحیی گل‌محمدی داشت.

* حدود 200 هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم خود می‌پردازند. آنها لحظاتی علیه محمدرضا خلعتبری بازیکن حریف شعار سر دادند. 

* در دقیقه 30 این مسابقه محمدرضا خلعتبری به خاطر تکل شدید بازیکن تراکتورسازی به داور مسابقه اعتراض کرد که واکنش یحیی گل‌محمدی سرمربی حریف را در پی داشت. دقایقی سرمربی تراکتورسازی خلعتبری را کنار زمین فراخواند و با او صحبت کرد و از او خواست عصبانی نشود و آرام بازی کند. در پایان، خلعتبری با گل‌محمدی نیز خوش و بش گرمی داشتند.

* با اعلام مسئولان سازمان لیگ؛ جام شهدا هم بدون پوشش دوربین‌های تولیدی صداوسیما برگزار می‌شود و مثل مسابقات لیگ برتر دوربین‌های برنامه‌های محتوایی و تولیدی اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند. 

* در دقیقه 39 مهدی کیانی با اعتراض به محمدرضا خلعتبری از او خواست به بازیکنان تیمش بگوید زیاد خشن بازی نکنند که در این لحظه خلعتبری هم جواب داد؛ تو خودت بازی جوانمردانه را رعایت کن! این اتفاق پس از آن رخ داد که بعد از مصدومیت بازیکن تراکتورسازی، بازیکنان تبریزی توپ را به بیرون نزدند.