غیبت 14 بازیکن تاثیرگذار ونزوئلا مقابل ایران

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین بازی تدارکاتی اش پیش از حضور در جام جهانی 2018 دوشنبه هفته جاری(22 آبان) به مصاف ونزوئلا می رود.

نکته جالب توجه درباره ونزوئلا برای دیدار با ایران این است که رافائل دودامل، سرمربی این تیم نسبت به آخرین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی مقابل پاراگوئه تغییرات وسیعی در فهرست بازیکنان ونزوئلا ایجاد کرده است.

14 بازیکنی که برای دیدار با پاراگوئه به اردوی تیم ملی ونزوئلا دعوت شده بودند برای بازی با ایران جایی در فهرست این تیم ندارند و این تیم با ترکیبی متحول شده به مصاف شاگردان کارلوس کی روش می آید.

توماس رینکون، کاپیتان ونزوئلا و ستاره تیم تورینو ایتالیا، سرشناس ترین بازیکنی است که از سوی دودامل برای دیدار با ایران در فهرست ونزوئلا قرار نگرفته است.

خوزه مانوئل ولاسکوئز(مدافع وراکروز مکزیک) رالف فلشر(مدافع ساراگوسا اسپانیا) رومولو اوترو(هافبک اتلتیکو مینیه رو برزیل) سرخیو کوردووا(هافبک آگسبورگ آلمان) جفرسون ساوارینو(هافبک رئال سالت لیک آمریکا) جوزف مارتینز(مهاجم آتالانتا یونایتد آمریکا) و ادر فاریاس(مهاجم وانس کالداس اکوادور) دیگر لژیونرهای ونزوئلایی هستند که برای بازی با ایران به فهرست تیم ملی کشورشان دعوت نشده اند.

همچنین کارلوس اولسس، پابلو کاماچو، یوهاندری اوروزکو، جونیور مورنو، ساموئل سوسا و رونالدو چاکون هم ملی پوشان ونزوئلایی هستند که در لیگ این کشور بازی می کنند اما جایی در فهرست بازیکنان منتخب رودامل برای بازی با ایران ندارند.

ایران و ونزوئلا از ساعت 20 دوشنبه در ورزشگاه گوفراشتادیون نایمخن هلند به مصاف هم می روند.