برانکو عاشق پرسپولیس است

حمیدرضا گرشاسبی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس، وضعیت بدهی‌ها، ناراحتی بازیکنان از عدم دریافت مطالبات، داستان تمدید قرارداد برانکو، آخرین وضعیت علی اکبرطاهری و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*مهمترین موضوع این روزهای پرسپولیس بحث لیگ قهرمانان آسیا است،‌ مشکل باشگاه برای حضور در این مسابقات حل شد؟

مشکلی وجود ندارد، خیال همه از حضور پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا راحت باشد.

*بازیکنان پرسپولیس به خاطر عدم دریافت پول در چند ماه گذشته ناراحت هستند.

در این زمینه هم مشکلی نیست و تا چند روز آینده به حساب بازیکنان پول واریز می‌شود. ما در این مدت دنبال بحث شکایت‌ها و این داستان‌ها بودیم که به خاطر همین از حساب باشگاه پول برداشت می‌شد. این موضوع باعث شد در روند پرداختی‌ها خللی ایجاد شود اما با حمایت وزارت ورزش ظرف 3،4 روز آینده پول واریز می‌شود.

*قرار است از طرف دولت به باشگاه کمکی شود؟

خیر، از طرف دولت کمکی نمی‌شود.

*وضعیت بدهی اسپانسر فصل گذشته به باشگاه پرسپولیس چه شد؟

قرار شده امروز یا فردا اسپانسر چک را تحویل بدهد.

*پس پول خوبی به حساب باشگاه واریز می‌شود؟

نه، خیلی پول زیادی نیست، با توجه به حجم بدهی‌ها پول زیادی نیست. متاسفانه از 15 سال پیش به بعد تمام بدهی باشگاه پرسپولیس روی دوش ما افتاده و ما هم موفق شدیم نزدیک به 20 میلیارد آن را پرداخت کنیم. ما تمام بدهی‌هایی که برای زمان خودمان نبوده را پرداخت کردیم تا در روند رو به جلوی باشگاه خللی ایجاد نشود.

*در این چند روز بحث شکایت جری بنسون و یک باشگاه آمریکایی از پرسپولیس هم مطرح شده، این پرونده‌ها در گرفتن مجوز حرفه‌ای خللی ایجاد نمی‌کند؟

در خصوص این مواردی که گفتید نامه‌ای به دست ما نرسیده، اگر شکایتی هم باشد ما دفاعیه خودمان را ارسال می‌کنیم.

*بزرگترین دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس تمدید قرارداد برانکو است، در این مورد آخرین خبر چیست؟

برانکو مربی حرفه‌ای و با شعور است. من در برانکو 2 چیز را دیدم، او عاشق ایران و عاشق پرسپولیس است و با عشق کارش را انجام می‌دهد. ان‌شاءالله که برای تمدید قرارداد مشکلی وجود نخواهد داشت.

*از طاهری خبری دارید؟

روز گذشته که با او تلفنی صحبت کردم در نجف بود.

*در این مدت نام‌های زیادی برای جانشینی طاهری مطرح شد. جدایی طاهری از پرسپولیس قطعی شده؟

هنوز چیزی قطعی نیست و ما هم منتظر هستیم تا طاهری برگردد. از نظر ما طاهری برمی‌گردد و کارش را ادامه می‌دهد اما اگر یک درصد هم طاهری نماند برای جانشینی او تصمیم‌ می‌گیریم. هرکسی که به پرسپولیس بیایید باید کار کند چون پرسپولیس در وضعیتی است که دیگر کم‌کاری و تنبلی در این باشگاه جایگاهی ندارد. البته باز هم تاکید می‌کنم که همه این حرف‌ها برای زمانی است که طاهری در باشگاه نباشد.

*شما هم یکی از گزینه‌های مدیرعاملی هستید.

من در همان هیئت مدیره به کارم ادامه می‌دهم.