تحلیل حاج رضایی از عملکرد شاگردان کی روش

امیر حاج رضایی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای تدارکاتی اخیر خود مقابل پاناما و ونزوئلا گفت: ذات بازی های تدارکاتی، آزمون خطاست. باید فارغ از هر نتیجه ای که کسب می شود به روند تیم ملی نگاه کرد. به نظرم کارلوس کی روش هم همین رفتار را در تیم ملی دارد تا به ترکیب ایده آل خود برای حضور مقتدرانه در جام جهانی روسیه برسد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: بازی های تدارکاتی بزرگترین امتیاز برای کی روش محسوب می شود. سرمربی تیم ملی بارها گفته است همین بازی ها را با توجه به روابطش جور کرده تا بتوانیم در هلند با ونزوئلا بازی کنیم یا به روسیه برویم و دیداری را با این تیم داشته باشیم. حالا باید دید این بازی ها در جام جهانی چه تاثیری در تفکرات کادر فنی ایجاد می کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه راجع به تغییرات زیاد در ترکیب تیم ملی در بازی های تدارکاتی ظهار داشت: من هم جای کی روش بودم همین کار را می کردم. او تمام نفرات را مورد سنجش قرار داده است تا بتواند انتظارات تیم ملی را در جام جهانی روسیه براورده کنند. انتظاراتی که قد کشیده است و مردم ایران به هیچ وجه دوست ندارند در مرحله گروهی بمانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی با تیم های مختلف جهان باعث می شود تا بتوانیم نسبت به فوتبال آن منطقه شناخت پیدا کنیم. آقای کی روش هم با همین نگرش، سراغ تیم هایی نظیر پاناما و ونزوئلا رفته است. در مجموع باید تا نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی منتظر بمانیم و عیار تیم ملی در همان بازی مشخص می شود. چونکه در همان یک بازی می توان درباره عملکرد فنی کی روش و شاگردانش اظهار نظر کرد.