سردار آزمون از رابطه بازیکنان تیم ملی می گوید

آزمون در تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته و در 30 بازی، 22 گل به ثمر رسانده است. این آمار در رده باشگاهی برای ستاره روبین کازان تکرار نشده و از همین رو مورد انتقاد برخی کارشناسان قرار گرفته است. با این حال او معتقد است که اتحاد در بین بازیکنان تیم ملی ایران، نقش مهمی در این امار ایفا کرده است. در زیر مصاحبه او با وبسایت اسپورت اکسپرس روسیه را می‌خوانید.

تو 22 گل در 30 بازی برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده ای. چرا این روند استثنایی را در باشگاهت تکرار نکرده ای؟

بازی کردن برای تیم ملی با باشگاه فرق دارد، مخصوصا از لحاظ روحی روانی. در تیم ملی، ارتباط بین بازیکنان خیلی نزدیک تر است و بازیکنان متحد تر هستند ولی این بدین معنی نیست که بازی کردن برای تیم ملی آسان تر است زیرا رقبای ما با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند.

بسیاری معتقدند که انتقال تو از روبین به روستوف و بازگشتت به خاطر بردیف بوده است. این احساس وجود دارد که شما بیش از هر کسی به او اعتماد دارید. آیا این حقیقت دارد؟

 نمی‌خواهم در این رابطه صحبت خاصی داشته باشم ولی او از آن دسته مربیانی است که به او اعتماد دارم. چرا؟ زیرا وقتی به نتایج او و دستاوردهایش نگاه می‌کنید، برایش احترام ویژه ای قائل خواهید شد.

از کار کردن با او در روبی لذت می‌برید؟

در حال حاضر، بردیف یکی از بهترین مربیان روسیه است. در کازان همه برای او احترام ویژه ای قائل هستند. او شخصیتی فوق العاده دارد و از آن دسته افرادی است که بیشترین تلاشش را انجام می‌دهد.

در کازان دلت برای چه چیزی بیشتر تنگ می‌شود؟

دوستانم. تقریبا بیشتر آنها در ایران هستند. اخیرا با افراد جدیدی دوست شده ام ولی مثل دوستان قدیمی ام نیستند. دوست دارم آنها را بیشتر ببینم.

شایعاتی هست که گاهی 25 الی 30 نفر از دوستانت به ملاقاتت می‌آیند. وقتی آنها هستند چطور وقت می‌گذرانی؟

نه اینطور نیست، خیلی کمتر از این تعداد هستند. من یک دایره ای از دوستان دارم که رابطه ام با آنها از قبل دوران حرفه ای ام شروع شده است. آنها را دوستان واقعی خودم می‌دانم. متاسفانه به دلایل مشخص نمی‌توانم آنها را ببینم بنابراین ارتباطمان با هم کم شده است ولی برنامه ها و افکارمان را با هم در میان می‌گذاریم.