قول رئیس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران

جعفر کاشانی درباره وضعیت مدیرعاملی طاهری اظهار کرد: طاهری عضو باشگاه پرسپولیس است و با رفع مشکلاتش به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد.

اوادامه داد: طاهری عازم مشهد شده است و بعد از بازگشت در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان وضعیت مدیرعاملی اش در پرسپولیس مشخص می شود.

کاشانی  درباره تمدید مهلت مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس گفت: تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس در جلسه هیئت مدیره روز دوشنبه مشخص می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل بازنشستگی طاهری بیان کرد: مسئولان ورزش در مورد مشکل بازنشستگی طاهری باید  منافع ملی را در نظر بگیرند. به هر حال برنامه ریزی بلند مدت برای باشگاه صورت بگیرد تا مشکلات برطرف شود.

از تجربیات برانکو باید در تیم های پایه استفاده شود 

کاشانی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو تصریح کرد: برانکو سرمربی پرسپولیس است و زمانی که قرارداد این مربی با باشگاه به پایان رسید اقدامات لازم برای تمدید قراردادش را انجام می دهیم. به هر حال طبیعی است که برانکو پیشنهاد خوب را قبول می کند. همچنین باید از تجربیات برانکو در تیم های پایه استفاده کنیم.

کریمی را نباید وارد مسائل حاشیه ای کرد 

او درباره اظهارات علی کریمی در مورد فساد در فوتبال بیان کرد: به هر حال کریمی جزء اسطوره های فوتبال است و وجاهت اجتماعی دارد . همچنین نباید مسائل حاشیه ای برای کریمی ایجاد کنیم و از تجربیات او در فوتبال بهره ببریم.

زمان ما بحث جادوگری وجود داشت 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد جادوگری در فوتبال خاطر نشان  کرد: زمان ما هم بحث جادوگری وجود داشت و زمانی که قفل دروازه تیم استرالیا در یک بازی باز نشد برخی از افراد بیان کردند که دروازه این تیم جادو شده است که توپها گل نمی شود.البته وجود جادوگری در فوتبال به باور و عقیده افراد بستگی دارد که برخی اعتقاد به جادوگری در فوتبال دارند و بعضی هم گل نشدن  توپها را به بدشانسی ارتباط می دهند.