بررسی رکورد‌های رجب زاده در ذوب آهن

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با ۳۹ سال مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر محسوب می‌شود روز چهارشنبه پس از پایان مصدومیتش در تمرینات تیمش حاضر شد.

رجب زاده تاکنون ۳ قهرمانی با پیراهن ذوب آهن به دست آورده و یک بار نیز همراه با سبزپوشان اصفهانی قهرمان سوپرلیگ شده است. اگر بخت با رجب زاده یار باشد و او از این پس دچار مصدومیت نشود رسیدن به رکورد ۳۰۰ بازی با پیراهن ذوب آهن دور از دسترس نیست.هرچند مجموع تعداد بازی‌های رجب زاده با پیراهن تیم‌های مختلف از ۴۰۰ گذشته و او تا به این جا نیز رکوردی بی نظیر در ادوار لیگ برتر ثبت کرده است.

کاپیتان شیرازی تیم ذوب آهن که در فوتبال باشگاهی تاکنون ۱۰۹ گل به ثمر رسانده است، هر چند خودش معتقد است ۱۱۶ گل زده است. او ۴ گل ملی نیز در کارنامه اش دارد. رجب زاده با ۴ گلی که در لیگ پنجم برابر تیم شهید قندی یزد به ثمر رساند نامش را در لیست بازیکنانی که از لحاظ گلزنی در یک مسابقه رکورددار هستند قرار داد.

رجب زاده در لیگ ششم با ۱۷ گل زده همراه با عرفان اولروم آقای گل شد. او به غیر از ذوب آهن در تیم هایی، چون الظفره، الامارات، فجرسپاسی و مس کرمان نیز بازی کرده است.