بازیکن سابق استقلال: از ترس نمی‌توانم برای دیدن خانواده به ایران بیایم‌

میثم مجیدی درخصوص وضعیت تیم الشمال و شرایط این تیم در لیگ یک قطر اظهار داشت: شرایط بد نیست اما طی چهار مسابقه‌ای که انجام دادیم با 2 باخت و 2 تساوی نتایج لازم را نگرفتیم‌. این نتیجه گیری منجر به تعویض مربی الشمال شد و من هم مصدومیتی پیدا کردم که الحمدا..‌. برطرف شده و تمریناتم را با تیم شروع کردم‌. در این مدت هم که تمرینات به خاطر فیفا دی تعطیل بود خوب کار را پیش بردیم تا بتوانیم بازی روز جمعه را با قدرت به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: با آمدن مربی جدید کمی تغییرات در تیم داشتیم و شرایط فرق کرد‌. تیم‌ها از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و فقط الشحانیه با قدرت کار را پیش برده است‌. اکنون اگر اتفاق خاصی نیفتد و بدشانس نباشیم این امکان وجود دارد که به لیگ ستارگان صعود کنیم‌.

مدافع ایرانی تیم الشمال قطر درخصوص شایعه وضعیت بد مالی در لیگ این کشور گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و تنها یک مقدار قوانین عوض شده و مثل گذشته نیست‌. این تغییرات به نفع بازیکنان بوده و می‌گویند این تغییرات خوب است‌.

مدافع سابق استقلال درباره مطالباتش و اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال در ارایه گزارش استقلال به AFC با او تماسی برای پرداخت طلبش داشته‌اند، تصریح کرد: من این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیدم و با من تماسی نگرفتند. به قولی حتی نپرسیدند زنده‌ای یا مرده که بخواهند مطالبات من را بدهند‌. به همین خاطر خودم به توفیقی پیام دادم و صحبت کردم‌. به وی گفتم من جزو بازیکنانی بودم که قول دادید به من پول بدهید و ندادید‌. حتی گفتم به خاطر علاقه‌ای که به استقلال دارم شکایت نکردم با این حال به ایشان گفتم مبلغی را بدهید که بتوانم مالیات‌ام را بدهم تا به ایران بیایم‌. آنها چون فکر کردند من اهل شکایت نیستم این گونه با من رفتار کردند و فکر می‌کردم که می‌شد روی قول آنها حساب کرد اما دیدیم هیچ اتفاقی نیفتاد‌. به خاطر این مساله با اینکه دلتنگ خانواده‌ام بودم، نشد به ایران بیایم چون ممنوع الخروج بودم‌. امیدوارم به فکر من باشند‌.

وی ادامه داد: در حال حاضر اینجا هستم و از ترس نمی‌توانم برای دیدن خانواده به ایران بیایم‌. راهکاری هم نیست چون به خاطر پولی که نگرفتم باید مالیات بدهم‌. من آن موقع که از استقلال خوزستان به استقلال تهران آمدم مقداری پول برای رضایتنامه دادم که آن را جزو مالیات من حساب کرده و در سال اول 140 میلیون تومان مالیات برای من تعیین کردند. درخواست غیرمنطقی از مدیران استقلال ندارم و پول خودم را می‌خواهم که مالیاتم را پرداخت کنم‌. از استقلال شکایت نکردم و دوست دارم این مساله مسالمت‌آمیز حل شود‌. افتخاری هنگام فسخ قرارداد، قول داد این مبلغ را بدهند و امیدوارم به قول خود عمل کند‌.