حاشیه دیدار سیاه‌جامگان - استقلال / اقدام جالب مرزبان+عکس

تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و استقلال از ساعت 14:45 امروز (دوشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

* بر شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده شده و در حال حاضر حدود 4 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. تعداد تماشاگران سیاه‌جامگان افزایش یافته و حدود 700-800 نفر به تشویق تیمشان می‌پردازند. همچنین آنها در یکی از سکوها لباس بزرگ سیاه‌جامگان را نصب کرده‌اند. 

* سیدحسین حسینی اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. پس از او مهدی رحمتی وارد زمین شد و با شعار عقاب آسیا تشویق شد.  هواداران استقلال همچنین از حسینی خواستند که دست رحمتی را بگیرد و به سمت تماشاگران بیاید.

* این اولین حضور شانیاک مربی اهل چک در یک بازی رسمی استقلال است که جثه او باعث تعجب تماشاگران شده بود. 

* زمانی که بازیکنان سیاه‌جامگان وارد زمین شدند هواداران این تیم حسین بادامکی کاپیتان تیم‌شان را با شعار حسین دیوید‌بکام تشویق کردند!

* علیرضا مرزبان با کت و شلوار به سمت تماشاگران رفت و با همان لباس از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید تا با تماشاگران به راحتی صحبت کند. او به سبک زمان حضورش در تیم پدیده مشهد  تماشاگران را تهییج به تشویق کرد. 

* رضا عنایتی مربی سیاه‌جامگان و بازیکن پیشین استقلال با خداداد افشاریان ناظر این بازی خوش و بش کرد. 

* فرزند وینفرد شفر هم در ورزشگاه حضور دارد.

* کیفیت خوب ورزشگاه ثامن باعث تعجب مربیان و بازیکنان استقلال شده بود به طوری که آنها گفتند تصور نمی‌کردند که زمین ثامن کیفیت خوبی داشته باشد.

* سیدمهدی رحمتی، حسن بیت‌سعید، علی قربانی، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، یعقوب کریمی و عظیم گوک نیمکت‌نشینان استقلال در این دیدار هستند. 

* هنگامی که سیدحسین حسینی خودش را گرم می‌کرد رحمتی تنها نظاره‌گر گرم کردن او بود.

* هواداران سیاه‌جامگان پلاکاردی دست خود داشتند که روی آن نوشته شده بود «کرمانشاه تسلیت».

* هواداران دو تیم در یک اقدام جالب شعار «کرمانشاه تسلیت» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند. 

* محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان نیز در ورزشگاه حضور دارد. علی عباسی مدیرعامل سیاه جامگان هم در ورزشگاه حضور یافت و اعلام کرد باید اسم سیاه جامگان را تغییر دهیم.