چه کسی دروازه بان تیم ملی در جام جهانی می شود؟

ابراهیم میرزاپور در مورد شرایط تیم ملی و شانس موفقیت ایران در جام جهانی 2018 گفت: ما تیم خوبی داریم و بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند. من معتقدم که ایران شانس موفقیت در روسیه را دارد و می‌تواند از گروهش صعود کند. رسیدن به این موفقیت غیرممکن نیست، ولی مهم این است که با چه تیم‌هایی هم‌گروه شویم. امیدوارم گروه ایران سخت نباشد.

وی در واکنش به اینکه برخی تیم کی‌روش را بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران می‌دانند، اظهار داشت: نمی‌توان گفت که این تیم بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران است. به‌هرحال ما در هر مقطعی تیم‌های خوبی داشتیم، به عنوان مثال خیلی‌ها تیم 98 را بهترین می‌دانند یا خیلی‌ها از تیمی که به جام جهانی آرژانتین رفت، تعریف می‌کنند. خیلی‌ها هم از تیم 2006 تعریف می‌کنند. نمی‌توان با قاطعیت گفت کدام تیم بهتر است.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که کدام دروازه‌بان شانس زیادی برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی خواهد داشت، تصریح کرد: به نظر من بیرانوند به احتمال فراوان در جام جهانی ثابت بازی خواهد کرد. او در رقابت‌های مقدماتی درون دروازه ایستاد و حالا تجربه‌های بیشتری پیدا کرده است. البته دیگر دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت شده‌اند هم کیفیت خوبی دارند.