کاپیتان ذوب آهن: جادوگری وجود دارد

مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن در این خصوص می‌گوید: جادو و جنبل وجود دارد و این موضوع در قرآن هم آمده است و خیلی‌ها می‌گویند بحث جادوگری مربوط به حضرت سلیمان است. البته در قرآن آمده؛ آنهایی که به خدا ایمان دارند، این مسائل تحت تأثیرشان قرار نمی‌دهد و قدرت خدا از هر قدرتی بالاتر است. الان بحث جادوگری فقط در فوتبال دیده نمی‌شود و ما در بحث مسائل اجتماعی هم این موضوع را می‌بینیم. من خودم بارها دیده‌ام که خیلی‌ها به جادو متوسل می‌شوند ولی معتقدم اگر همه ما به خدا ایمان داشته باشیم، دیگر به فکر این چیزها نخواهیم بود. آنهایی که به خدا ایمان و اعتقاد دارند، سمت جادو نمی‌روند.

رجب‌زاده در خصوص وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش می‌گوید: من از روز سه‌شنبه نرم‌دوی را شروع کردم و به زودی هم در تمرینات گروهی حاضر خواهم شد. البته در بازی با سپیدرود غایب خواهم بود ولی به امید خدا از هفته سیزدهم تیمم را همراهی خواهم کرد.

رجب‌زاده در مورد شرایط ذوب‌آهن و نتایج ضعیف این تیم هم حرف می‌زند: متأسفانه در لیگ امسال امتیازهای مفتی را از دست دادیم و الان می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که نتایج قبلی را جبران کنیم. هرچند که می‌دانیم رسیدن به بالای جدول خیلی سخت است چون با تیم‌های بالایی فاصله داریم. در بازی‌های آینده دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم.

رجب‌زاده در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند امسال سهمیه آسیا بگیرد، می‌گوید: ذوب‌آهن در سال‌های گذشته هم گاهی نتایج خوبی نگرفت ولی در پایان عملکرد خوبی داشت. ما امیدوار هستیم که امسال هم بتوانیم سهمیه بگیریم ولی می‌دانیم رقابت با تیم‌های دیگر بسیار سخت است. امیدوارم نتایج قبلی را جبران کنیم.