با شایعه علیه طاهری گناه خود را زیاد می کنند

حمیدرضا گرشاسبی پس از پایان جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوبی بود، طاهری هم حضور داشت اما همه چیز برای انتخاب مدیرعامل به جلسه آینده موکول شد و طی یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه باشد، گفت: با توجه به زمینه و سابقه‌ای که در این ۳ سال در کنار طاهری داشتم، هیأت مدیره به من مأموریت داد تا زمان مشخص شدن مدیرعامل، امور را در دست بگیرم اما بحث هیچ گزینه‌ای مطرح نیست تا طاهری تصمیم خودش را بگیرد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که طاهری عنوان کرده است می‌خواهد برود؟ گفت: تمام این مسائل شایعه است و خود وزیر هم در جریان است. طی یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌هایش در صورت انتخاب به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: این موضوع مربوط به بحث‌های بعدی است. 

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که شایع شده طاهری در مدتی که در باشگاه حضور نداشته است، در بازداشت بوده است، گفت: کسی که در مرقد امام حسین (ع) بوده و سپس برای زیارت امام رضا به مشهد می‌رود، با این کار گناه خودشان را زیاد می‌کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد شفاف‌سازی درباره همراهی تعدادی از اقوام بازیکنان و مدیران باشگاه در سفر پرسپولیس به عمان گفت: کاروانی از پرسپولیس راه افتاد و هرکسی می‌توانست بیاید، هرکسی بوده با هزینه شخصی همراه تیم سفر کرده است.

وی درباره اعتراض بازیکنان به عدم پرداخت مطالباتشان گفت: هیچکدام از بازیکنان هیچ حرفی به ما نزدند و راضی هستند. پرسپولیس در پرداخت مطالبات از همه جلوتر است.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد مدیرعاملی به او شود؟ گفت: فعلاً هیچ خبری نیست و همه چیز طی یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.