شفر: بازیکنانم از نتیجه کسب شده خوشحال نیستند

وینفرد شفر سرمربی استقلال درباره بازی تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: در مورد سبک بازی و فوتبالی که به نمایش گذاشتیم می توانم بگویم خوشحالم اما در مورد پاس و ضربه آخر خوشحال نیستیم.

او ادامه داد:5 یا 6 شانس گلزنی داشتیم. در نیمه اول یک موقعیت گل داشتیم که به نظر داور آفساید بود. ما باید در تمرینات بیشتر تمرکزمان را بر این بگذاریم که از موقعیت ها چگونه استفاده کنیم  و این موضوع را یاد بگیریم .

شفر بیان کرد :ما حدود 20 موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و حداقل 5 موقعیت آن 100 درصد بود اما  نتوانستیم استفاده کنیم و از طرفی همه می دانند که ما باید چه کارهایی را انجام دهیم .

خوشحالم چشمی مصدوم نشد

سرمربی استقلال افزود:خیلی خوشحالم که روزبه مصدوم نشد چون خطایی بسیار نگران کننده ای روی آن انجام دادند و حتی نگران بودم نکه او جام جهانی را از دست بدهد. یک خطای خیلی شدید هم روی قائدی صورت گرفت که فکر می کنم حفظ سلامت بازیکنان از هر مورد دیگری ارزشمند تر است .

شفر ادامه داد:پیش از این به بازیکنان تیمم اعلام کرده بودم که بازی را به کنترل خودشان در بیاورند و همین کار را کردند.

باید در زدن ضربات آخر محکم باشیم

او درباره مشکلات تیمش در خط حمله بیان کرد: در نیمه اول نظاره گر بودیم که سجاد یک موقعیت تک‌به‌تک داشت که اگر آن را چیپ می زد ما می توانستیم پس از آن به گل های بیشتری دست پیدا کنیم .در نیمه دوم هم فرصت مشابهی همانند موقعیت سجاد را جابر داشت که متاسفانه آن هم از دست داد.باید بگویم تنها چیزی که ما لازم داریم این است که هنگام زدن ضربات آخر محکم تر باشیم. بازیکنان باید فکر کنند که ضرباتشان محکم باشد تا تبدیل به گل شود  

شفر ادامه داد: آنچه که در تمرینات باید روی آن کار‌ کنیم، این است که  با تمرکز و دقت کامل کار کنیم.بازیکنان باید از صد در صد توان خود برای زدن ضربات استفاده کنند. خیلی بهتر از بازی مقابل نفت بودیم. ما بازی را به کنترل در آوردیم و دروازه بان ما تنها یک بار در 90 دقیقه بازی خارج شد. بازیکنان تیم ما از نتیجه کسب شده خوشحال نیستند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او نیز مانند منصوریان عقیده دارد که قائدی بازیکن 90 دقیقه ای نیست گفت: باید بررسی کنم.