شکست پروژه حمایت از طاهری

در حالی امروز تیم پرسپولیس به مصاف تیم پدیده رفت که اوسیانو کروز مربی تیم ملی کشورمان برای تماشای ا ین بازی به ورزشگاه آزادی آمد.

* هیچ‌یک از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای تماشای این بازی به ورزشگاه نیامدند که این موضوع عجیب بود چرا که آنها معمولا در بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه می‌آمدند تا بازی را از نزدیک ببینند، البته این موضوع تا پایان نیمه اول حکم‌فرمابود.

* مدیرعامل باشگاه پدیده در کنار رضا مهاجری سرمربی این تیم از روی سکوی بازی را تماشا می‌کرد.

* بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس بعد از مصدومیتش در همان ابتدای بازی و در حالی که به مربیان تیمش می‌گفت می‌تواند بازی کند اما برانکو این بازیکن را تعویض کرد.

* تا پایان نیمه اول جمعیتی در حدود 17 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* در حالی که در روزهای اخیر برخی از مشوقین تیم پرسپولیس با به راه انداختن یک پویش و کمپین قصد حمایت 80 هزار نفری را در ورزشگاه آزادی از علی اکبر طاهری مدیرعامل مستعفی این باشگاه داشتند اما به دلیل عدم استقبال چشمگیر هواداران از این بازی پروژه حمایت از طاهری به خوبی انجام نشد از طرفی بین هواداران پرسپولیس در این باره دو دستگی وجود داشت چرا که وقتی هواداران روبروی جایگاه از هواداران مقابلشان درخواست داشتند تا در سر دادن شعار به سود طاهری آنها را همراهی کنند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا تنها بخشی از هواداران در حمایت از طاهری شعار سر بدهند.

* اعتراض بیرانوند به مدافعان پرسپولیس باعث شد تا هواداران او را هو کنند و این موضوع عصبانیت دروازه‌بان سرخ‌پوشان را به همراه داشت و او در ادامه توپ را به تابلوهای تبلیغاتی شوت کرد.