وقتی صدای کاپیتان تیم پرسپولیس در می آید!/مدیرعامل تیم رفته و کسی در باشگاه نیست

سیدجلال حسینی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس و پدیده مشهد اظهار کرد: با یک تیم سختکوش امروز بازی کردیم که عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. متاسفانه از موقعیتی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم. پدیده تیمی است که در دفاع خوب بازی می‌کند و به دلیل اینکه آن‌ها بسته بازی می‌کردند و به طور کامل  جمع شده بودند کار برای ما سخت شده بود.

او  درباره حرکت بیرانوند در بازی امروز که به هواداران پرسپولیس علامت «سکوت» را نشان داد و همچنین مصاحبه‌ای که او بعد از بازی با سایپا انجام داد، تصریح کرد: وضعیت باشگاه ما خوب نیست، مدیرعامل‌مان رفته و کسی نیست که تکلیف را روشن کند. اصلا در باشگاه کسی نیست و بازیکن هم تحت فشار است و می‌خواهد سرباز شود. با این حال کار بیرانوند در بازی امروز اشتباه بود، اما هواداران در بازی یا مدیرعامل را تشویق یا بیرانوند را «هو» می‌کردند. مدیرعامل باید در باشگاه باشد، هیئت مدیره هم اصلاً وجود ندارد و فقط دور هم می‌نشینند و جلسه می‌گذارند و اصلاً انگار نه انگار که ما در تیم مشکلات داریم و تیم ما در کورس قهرمانی قرار دارد و در بدترین شرایط قرار گرفته است.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ضعف مدیریت در باشگاه پرسپولیس در عملکرد شما تاثیری دارد یا خیر؟ بیان کرد: یکسری مشکلات وجود دارد که باشگاه باید آن‌ها را حل کند، چرا که بازیکنان تیم مشکلات زیادی دارند.

حسینی در پایان درباره  قضاوت داور بازی خاطر نشان کرد: زرگر بعد از هر خطا ۱۵ ثانیه بازی را نگه می‌داشت و به نظرم داوری خوب نبود، در هر صحنه خطا‌ها جریان بازی را به تاخیر می‌انداخت.