تارتار راهی کمیته اخلاق شد

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم که شب گذشته و در دیدار با فولاد خوزستان، به پورموسوی سرمربی این تیم دست نداد و سبب ایجاد حواشی زیادی شد، امروز صبح (سه شنبه) راهی کمیته اخلاق شد تا در این باره توضیحاتی را ارائه کند.

تارتار که شب گذشته و برای نخستین بار در لیگ برتر همراه با پارس جنوبی شکست خورد، در این باره می‌گوید: با اکثر مربیان طبق روال همیشه قبل از مسابقات دست داده ام و مشکلی نبوده است. یکبار مشغول نماز خواندن بودم و روز گذشته نیز واقعا به خاطر سرماخوردگی با پورموسوی دست ندادم.

او درباره موضوع تماس‌های مشکوک با بازیکنانش قبل از مسابقه با فولاد تاکید کرد: برای من عجیب است که چطور می‌شود یک نفر قبل از بازی با بازیکنان من تماس بگیرد و به آن‌ها بگوید اگر جلوی فولاد بازی کنید، مصدوم می‌شوید. جالب اینکه همان فرد بعد از بازی کنارسرمربی تیم فولاد مشاهده می‌شود و برای من این موارد جای تعجب دارد. فکر می‌کنم کمیته اخلاق باید هرچه زودتر به این موارد رسیدگی کند.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: مستندات و بازیکنانم را به کمیته اخلاق می‌برم و گزارش کاملی درباره اتفاقات قبل از بازی با فولاد به آن‌ها ارائه می‌دهم. اینکه چرا یک فرد مرتبط با سرمربی فولاد به بازیکنانم شب بازی اعلام می‌کند که اگر به میدان بروند، مصدوم می‌شوند.