استقلال ما را سورپرایز کرد!

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" می گوید: تیم ما بازی خوبی انجام داد در حالی که بسیار جوان شده بود. ما 3 بازیکن بسیار جوان داشتیم و خوب هم بازی کردند.

او ادامه داد: فکر می کنم با تساوی برابر استقلال تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و ما می توانیم در بازی های آینده نمایش بهتری داشته باشیم. این را هم بگویم که مهم این است که بازیکنان جوان ما به روند خوب خود ادامه بدهند و بتوانند همین روند را تا پایان لیگ داشته باشند.

مربی سیاه جامگان در مورد استقلال و موقعیت های زیادی که از دست داد گفت: استقلال واقعا خوب بازی کرد و از تیم قدرتمند مثل استقلال جز این هم انتظار نمی رفت. با این حال ما هم به خوبی توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با شفر تغییر کرده است یا نه هم گفت: واقعا این تیم از نظر مالکیت توپ و گردش آن در زمین بسیار پیشرفت کرده است. استقلال بسیار تیم خوبی شده است و تنها مشکل این تیم گلزنی است.

کاپیتان سابق استقلال در مورد دلیل افت سجاد شهباززاده است: بازیکنی که این همه سال در لیگ برتر واستقلال موفق بوده است و حالا افت کرده است، تنها دلیلش روحی است. شفر باید تا پایان نیم فصل مشکل روحی بازیکنانش را حل کند تا این موقعیت های خوب از دست نرود.

عنایتی در مورد آینده استقلال با شفر گفت: آینده استقلال روشن است و این تیم در بازی روز یکشنبه ما را سورپرایز کرد. شفر قطعا در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نیازش را جذب می کند و فقط باید بازیکنانی بیایند که بتوانند شرایط استقلال را تغییر بدهند.